Header Ads

TERKINI

Galeri gambar Jue ( Zuliana Aziz )

68 ulasan

Tanpa Nama berkata...

susu dan buntut u powerlah dalam manjalara..hem... sedapnya

Tanpa Nama berkata...

dulu aku tak minat dgn jue ni,nampak mcm over sgt.pas aku tgk dia dlm manjalara,aku jadi suke plak dgn dia.makin cantik dan stylo.tak mcm sebelum ni yang dia berlakon dlm drama dua hati.kaku, pas tu, penampilan selekeh.. aku suke jue skrag.kalau bleh jgn pakai seksi sgt..

Tanpa Nama berkata...

jue..bsr nye breast ko.pantat ko msti tembam kn..best nye jehan.msti korang pnh romen kn.jue,pekata ko jual diri ko kt datuk2.msti dorang nk nye..

Tanpa Nama berkata...

jue aziz..mmg cun gler mcm muke aku pon ade,cyg gler kat jue..

Tanpa Nama berkata...

sape yg ckp jue mcm 2,aku kerat lidah dye..

Tanpa Nama berkata...

tetek jue besar coz selalu kena main ngn aku dulu..

Tanpa Nama berkata...

gud luck 2 kak jue..

Tanpa Nama berkata...

jue ni mmg seksi btl... aku slalu imagin dia punya body... cipap dia mesti tembam... mmg dia idaman aku...

Tanpa Nama berkata...

e'elle.. x heran la die pnye besar.. sbab die pon bukan kategori kurus.. badan die jenis besar gak.. kalo slim tp barang baik okla jugak.. orang badan cam die msti banyak daki sbab tu ako mustaha xnak.. lawa awek ako skrg..

Tanpa Nama berkata...

aku lagi suka awek ako mustapha sekarang. jauh better dari jue.. ala,aku taula... jue dulu pernah xxx dengan ako.. kalo korang x caye..baik korang tanye die sendiri..

Tanpa Nama berkata...

ah...bukan cantik sgat pun.....harap body je....kalau dah ada anak mesti jadi gemuk gedempol.. Jehan pun cari awek lain time 2.

Tanpa Nama berkata...

jue, nak cipap kamu.. cipapmu yang tembam... tetekmu yang besar... kamu mesti suka aku.. cipap kamu mesti sempit kan??? ah ah ah ah.. jue, nak air..nak air nikmat..bukak jela bajumu itu...biar semua tahu tetek dan cipapmu hebat!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

jue bila nak datang rumah aku,pas2 buat sex dengan aku....aku isap tetek ko yang besar gile tu...mesti banyak susu kan......

Tanpa Nama berkata...

barang kau yg besar... cipap ko mesti ketat kan? tu yg sedap tu..
bila ko nak declare ko rela main dgn sapa sapa je..aku menunggunya..

Tanpa Nama berkata...

apalah korang nii..asyik ingat body perempuan je...
lain kali tengok lah muka Jue yang cantik ni...sayang lapulak kat Jue niii..

Tanpa Nama berkata...

Jue,Jue...kenape ko ni cantik sangat?muka ko ni la yang paling cantik pernah aku tengok...sayang kat Jue...............

Tanpa Nama berkata...

kalau aku la jadi boyfriend Jue...aku takkan lepaskan Jue yang cantik itu...kesian kat Jehan tu kerana dier 2 bodoh pergi lepaskan Jue yang mukanya cantik.....

Tanpa Nama berkata...

hai le jue..
aku xpaham tang mane yg korg rase cntik sgt si jue ni.bkn la nk jeles kt die ke ape tp aku tgk die ni prangai da la tak snonoh,bimbo lak tu.da mcm prempuan ape dah..cbe korg bkk youtube.cr jue aziz.adus...speaking bsespah2 dow.aku ni pn bkn le pndai sgt.tp da taw x pndai tu,bwk2 le ckp mlayu full..gile bimbo/xreti pakai otak dow~

Tanpa Nama berkata...

huh..klu korg nk taw,sjak dr zaman die ngn ako lg die da ade sugar dad.sbb tu aku tngglkn die.die ni byk kali da btukar2 org vip.korg je yg xtaw.klu korg nk sgt mrase cipap si jue ni,xde la ssh mne.korg tnggu die kt club.die ni klu da mabuk,mmg prangai cacm placur sket.dlu ade skali zaman zouk dlu,die gaduh ngn bf lame die smpi tkeluar2 tetek.sumpah!!xtipu..

azim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
azim berkata...

asal aku tgk ko ni sorang2 je komen?

azim berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
azim berkata...

aku pun kalo ade awek camni
aku jaga baik sial

Lady D berkata...

walaupun dia bukan idola aku tp aku suka ngan sore dia yg serak2 seksi tu...

Tanpa Nama berkata...

hmmm....memang jue ni seksilah...dlm manjalara macam "minta" aje. Kalaulah dapat kawin dengan dia, satu minggu tak keluar bilik, sampai kering air.

Tanpa Nama berkata...

c jue ni bukan cipap je katat..dahlah big tits air lagi tu...huuuyo..gile ah sape dpt dia ni dan projek terus dgn dia...meletup owh..seminggu mungkin x cukup nak main..

Tanpa Nama berkata...

bla lar....

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

walaupun sy ni mude kak..
sy suke tengok body akak..
mantap..montok..
dapat maen dengan akak pon orait gak..
sy jolok2 puas2..

Tanpa Nama berkata...

breast besar...
buntut besar...
dapat ko aku takkan lepaskan..
sampai kering air ko aku buat...

Tanpa Nama berkata...

hey! LUCAH btul lh korg smue ni..
paloi btul!

Tanpa Nama berkata...

bawak2 sabo lar wey2!!

Tanpa Nama berkata...

MACAM NI KE PEMUDA ISLAM BERFIKIR?
NAUZUBILLAH..

Tanpa Nama berkata...

Kalo aku dapat ko jue gerenti rabaknyer
korang cube tgk masa jue masuk malaysia most beautiful dulu
seksi giler
pakai skirt pendek keluar malam
mesti tgk sangap masa tu
ye la dah lama x kena la kataka

Tanpa Nama berkata...

jue nape ko seksi sgt..???????kau x takot neraka ker???kau tutup la..x kan suma kau nak share dgn org??

Tanpa Nama berkata...

weh, suma kn balik taubat..lucah la korang ni...ingat mati nnt x de sape boleh tlg..

Tanpa Nama berkata...

haprak r jantan melayu ni..cuba jadi orang skt..xbosan ke jadi haiwan?

Tanpa Nama berkata...

a'ah..bodoh btol..orang kata jantan melayu haprak diorang nak emo satu badan..da memang bodo dan otak kuning pun..pegi hjahanam r korang..

Tanpa Nama berkata...

laa semua cemburu la tu.....Jue memang seksi syukur.............
selalulah pakai seksi agar penonton tak lari......

Tanpa Nama berkata...

peh....dpt doggy ni best ni..

Tanpa Nama berkata...

byk gak org yg komen mlot cm cibai!!!klow korg nk men ngn jue skalypown...cm la die nk men ngn korg!!!!dye de taste gak...x btak pown dye ngn spesis BABI cm korg!!!!hahahahahahhahhahhahaha

Tanpa Nama berkata...

Kalu aku dpt die smlm,truk aku bantai..tetek,cipap lbam2..pncut dlm2..susu kasi perah..hahaha..kasi isap konek puas2..cipap tmbam..ei..gramnye aku..rse nk lancap je..

Tanpa Nama berkata...

ala...kutuk org g club ler...mcm tuttt ler...kalo dh bgs sgt..xder ler ko tau jue g club..aku rs ko yg lbh dr jue....jelez nk mamposss...

Tanpa Nama berkata...

jue...wat kejer ko...jgn pduli n org...dh tua nnti xseksi lg xlku lg..ape benda pn xjln...ms nila tnjuk power...

Tanpa Nama berkata...

jue i love you sebab aku suke tgok tetek dia tgokla punye besar dapat msuk kote celah tu kanbes.pastu satu g tegok puki dia mesti bebeulu nak je aku jilat2.jue nak jual bdan hg kat aku x?

Tanpa Nama berkata...

jantan melayu ni ckap je lbey...konek kecik je...hak hak hak...

Tanpa Nama berkata...

bodoh gila korang nie..bnyak lg org yg seksi..p la kat sharifah sofea tu.dok kata kat jue knpa...sharifah sofea tu la teruk dr jue tau

Tanpa Nama berkata...

memang xsnonoh langsung org lelaki zaman skrang.. weh, sedor2 lah diri korang tu... kalau dah gatal sangat, kawin lah... yg mn dah kawin tu, buat ngan bini puas2.. geram plak aku...

Tanpa Nama berkata...

aku tgk tetek dia yg besar je..dh naik kote aku..rse mcm nak hisap tetek dia..mmg x lepas kn la..aahh..jue..i love you

Tanpa Nama berkata...

x tahan tgk muke tembam jue..rse nk gomol je..tetek die yg besar tu..aku tgk je dh tegang kote aku..cipap die msti ketat..kote aku dh la besar...ah jue...fuck u

Tanpa Nama berkata...

hmm die ni mmg truk ape yang anonymous diatas kata pasal kalau die mabuk mmg truk n die pnah gaduh bf smpai klua tetek tu btul..aku knal ngan seseorg yg pnah knal die.dn die mmg pnah dibela vip.

Tanpa Nama berkata...

hmm die ni mmg truk ape yang anonymous diatas kata pasal kalau die mabuk mmg truk n die pnah gaduh bf smpai klua tetek tu btul..aku knal ngan seseorg yg pnah knal die.dn die mmg pnah dibela vip.

husni zaim abdul majid berkata...

awat hampa dok komen lucah? Sangap ka? Mai try tgk.

Unknown berkata...

die ni mesti banyak air kn? badan mcm nie la yg tuhan jadikan untuk laki main smpai kepuasan x henti2. tetek besar, pepek tembam, ketiak sume gebu. menyembur air pantat die klau dijolok laju2. time utk aku melancap tgk gambar die skrg.

Tanpa Nama berkata...

saat aku baca komen2 ni,hati aku tersentuh..beginikah cara orang lelaki memandang orang perempuan? tak malu ke?tak takut azab?jgn lalai..nikmat dunia..syaitan bersorak gembira..

Tanpa Nama berkata...

saat aku baca komen2 ni,hati aku tersentuh..beginikah cara orang lelaki memandang orang perempuan? tak malu ke?tak takut azab?jgn lalai..nikmat dunia..syaitan bersorak gembira..

Tanpa Nama berkata...

saat aku baca komen2 ni,hati aku tersentuh..beginikah cara orang lelaki memandang orang perempuan? tak malu ke?tak takut azab?jgn lalai..nikmat dunia..syaitan bersorak gembira..

Tanpa Nama berkata...

setuju dengan komen atas ni. kalau korang mcm nie, memang demi ALLAH aku tak nak lelaki MELAYU.na'uzubillah Ya ALLAH...jauhkan aku dari lelaki2 keparat yg tak jaga adab langsung bila bercakap yang hanya mementingkan susuk tubuh perempuan semata-mata. Amiin...

Tanpa Nama berkata...

BWAK2 B'TAUBAT LA...asyik kata menda blue jew

Tanpa Nama berkata...

aku suka tgk jue ni... seksi, gebu... mesti cipap dia tembam,pas tu licin takde bulu... tetek dia pun sedap nampak,geram aku tgk...

rasa mcm nak hisap je tetek dia tu... cipap dia pun mesti sedap dpt jilat, dpt rase... mesti ketat lagik...

kalo dpt jue ni, mmg aku tak cari yg lain dah... dia dah ade complete package...

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullah..bwk2 r mengucap..

Tanpa Nama berkata...

apeda jue aziz. baik amik kartina aziz je . huhuhuhuhuhuhu .

Matwey berkata...

subhanallah..bangangnye la jenis bepikirn mcm tu..pikir la elok2 sikit..sbb tu la pmpn x pnh nk kekal ngn sorng..sbb mcm gini la..pikir mende x elok memanjang..jg la pmpn sebaiknye2..dielh hiasan dunia bg kite yg lelaki ni..jg la pmpn ni baik2..aku ni hanye mampu tgk je pmpn cntk ni..nk punyai hati tu jauh la sekali..kite ni bknlh ade rupe..jd kite ni hanye mampu tgk je ciptaan tuhan yg indah ni..but as devotee..i like jue aziz..

Tanpa Nama berkata...

paLoi nye manusia...akal mcm binatang....cuba la pikir guna akal tu cikit klu nk text lucah2x gitu...mcmne klu keluarga korg plak yg diperlakukan begitu...

Tanpa Nama berkata...

lelaki mane yg x geram kalo tgk pompuan mcm ni ha,,walau ustaz skali pun kalo die dh tonggeng depan mata,,sure x tolak punye mesti die sondol trus,,

Tanpa Nama berkata...

rse nk jew pncut kat jue nih.....

Tanpa Nama berkata...

Sejak manja lara aku memang minat sangat dgn jue.. Bila die berlakon di lagenda budak setan aku makin sayang pat die.. Sampai aku termimpi2 pat die da brape hari ni aku mimpi kan die.. Mcm tknk bangun dri tdi bila da mimpikan jue.

sex berkata...

mapuh2