Header Ads

TERKINI

Pelakon Sharifah Shahora bernikah




Sharifah Shahora-Mukhriz nikah 26 Oktober ini

Dalam orang lain sibuk buat open house Aidil Fitri, pelakon Sharifah Shahora pula pilih Shawal ini untuk melangsungkan pernikahan dengan tunangnya, pengarah seni terkemuka, Raja Mukhriz.



Shahora dan Mukhriz pilih tarikh 26 Oktober 2008 sebagai tarikh mereka disatukan sebagai suami isteri setelah bertahun-tahun bercinta dan bertunang.

Kesibukan masing-masing dalam memenuhi kerja sebagai anak seni membuatkan mereka tidak terburu-buru bernikah. Yang penting saling mempercayai di antara satu sama lain.

Mereka juga tak pilih lokasi istimewa sebaliknya sebuah masjid biasa yang jauh daripada kesibukan. Masjid Al-Iman Kampung Kemensah, Hulu Kelang menjadi masjid pilihan untuk mereka bernikah pada pagi 26 Oktober ini. Ada suasana aman dan tenteram apabila jauh daripada kesibukan.

Pasangan itu memang memilih gaya low profile pasal kisah cionta mereka. Nampaknya jalan itu ada hikmahnya. Mereka tidak digasak soalan nakal, bila bakal bernikah setelah beberapa tahun bertunang.

Mangga Online mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Shahora dan Mukhriz dengan ucapan selamat berbahagia selama-lamanya.

sumber:manggaonline



Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe




2 ulasan

Tanpa Nama berkata...

bagus la..byk lagi pahala yg boleh dikaut slp bgelar isteri...lgpn dia pn dh berusia. tahniah!!

kasablanka berkata...

dh jd bini org tu jgn la seksi lg ni aku geram tengok dada,paha &kaki yang seksi tu