Friday, October 10, 2008

Gambar terbaru Revalina S Temat






lama rasanya tak pos koleksi gambar artis, asyik cerita artis je..hehhe..ok enjoy gambar pelakon indonesia yang manis ni:-)

kredit
kapanlagi.com

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



7 comments :

Anonymous said...

nmpk cantik la muka die skrg ni
nmpk bersih n lagi putih
lain betul!!

Anonymous said...

nmpk cantik la muka die skrg ni
nmpk bersih n lagi putih
lain betul!!

zubaidah said...

oklah memang dia cantik tapi masa jumpa dia mcm sombong aja nak tangkap gambar pun mcm tak nak aja tak mcm rika sumanto dan ferdi ramah bila zue tegur di jom heboh. baru zue terfikir kat luar belum tentu bawang putih ni lebih baik dari bawang merah

Anonymous said...

mungkin dia bukan jenis mudah bergaul dgn orang yang x dikenali tp klau dpn kamera, nmpk ramah lak

Anonymous said...

mungkin dia bukan jenis mudah bergaul dgn orang yang x dikenali tp klau dpn kamera, nmpk ramah lak

zubaidah said...

mugkin anonymous tetapi kecil hati jugalah saya bila dia buat mcm tu, kata-kata awk mungkin betul, dia kan artis baru nak populer di malaysia. maklumlah kalau artis tak layan peminat kecil hatilah peminat walaupun dia ada alasan munasabah, peminat bukan tahu

Anonymous said...

comel er dia ni rasa nak cubit2 pipi gebu dia tu

Blog Widget by LinkWithin