Header Ads

TERKINI

Bila artis tak bersolek


Wajah Fazura tanpa secalit solekan.



Salamiah Hassan sudah 50 tahun usianya.


Sekali pandang macam tak kenal. Inilah Atilia yang masuk program Sehati Berdansa.



Diana Danielle masih muda... tanpa solekan nampak dia macam budak sekolah. Memang Danielle masih bersekolah pun.


Datin Nina Juren masih cantik tanpa solekan.

Mila (kiri) dan Farah tanpa sentuhan glamor.

Amylea AF3

Inilah antara artis yang hadir ke majis sembahyang hajat memohon keselamatan Adik Sharlinie yang hilang anjuran radio SuriaFM di Restoran Puteri, Sungai Penchala pada 21 Februari lalu. Takkan nak bersolek tebal bila hadir ke majlis macam ni kan. Dalam glamor pun ada juga mereka masa untuk aktiviti amal. Baguslah tu.

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

12 ulasan

Tanpa Nama berkata...

salamiah tuh dahlaa berumur..cam nak tak nak jerrrr pakai betul2 even selendang... faha af2 gak baik...tudung litup..at least even dia tak bertudung kat luar, dia hormati majlis smbhyang hajat tuh... KEPADA PARA ARTIS, NEXT TIME KALAU GI MAJLIS2 SEUMPAMA INI, TOLONGLAAA PAKAI TUDUNG DGN SEMPURNA....... TUTUP BELAKANG, TAPI JAMBUL KAT DEPAN TERKELUAR...HMMMMMMMMM......sedey aku tgk......

Tanpa Nama berkata...

ni rupanya muka artis x mekap..
aku lg cantek..haha :DD

fartlover berkata...

Kan manis bila bertudung begitu :)

Tanpa Nama berkata...

yelah, mekap da 10 inchi, mana tak lawa...... kalau natural, sama gak mcm kita.... kalau kita yg dimekap tebal, silap2 kalah artis hollywood.......

Tanpa Nama berkata...

hahah. aku setuju!
kalau aku mekap mcm tu kalah artis beb! :PP

beby_amoy berkata...

aha..betul 2..maknenye diaorg xnatural beautyla erk..aku pn sleeping beauty..hwa..hwa..

Tanpa Nama berkata...

Aku suka kat Fazura...sweet..tapi kalau perangai dia ok mesti lagi sweet...dia pernah c/in kat hotel tempat aku kerja...baik..senyum je..tak sombong..

azim berkata...

muka cam mak cik jual goreng pisang tepi jalan

azim berkata...

haha muka cam mak cik kolia jual nandek

Tanpa Nama berkata...

hehehehe. klaka..

Tanpa Nama berkata...

cantik gi aku la cm nie..hehe..

Tanpa Nama berkata...

aku nie miss universe.. maksudnya akulagi comey pd artiss yg tak mkeup 2 hahaha..alamak, teprasan la plop!!