Sunday, December 23, 2007

Kekasih baru Farid Kamil

wah, ini ke yang dikatakan girlfriend baru Farid Kamil. My personal opinion, Irma Hasmie lebih cun. apapun ikut taste masing2.

klik untuk besarkan

sumber:www.murai.com.my

KL, 18 Dis 2007: Sejak aktor Farid Kamildilaporkan putus cinta dengan aktres jelita Irma Hasmie, Murai Batunampak ramai sangat yang nak tahu siapakah pengganti kepada bekas buahhati hero filem Anak Halal itu.
Maklumlah bila dah jadi single mingle mestilah saham punterus naik mencanak. Malah dengan status sebagai pelakon yang sedangtop di Malaysia pada masa kini, mestilah ada saja wanita yang mahumendekati atau datang menghimpit. Itu sudah lumrah.

Sebagaimana ejen perisik 007 dan Nora Zain yang sering kitatonton di layar perak, Murai Batu pun segera berusahalah untukmelakukan kerja-kerja merisik, mengintai dan meneropong di sana-sinimengenai Farid.

Wah tak sangka dalam diam-diam Farid sudah ada teman wanita baru. Wah, rupanya boleh tahan cantik juga.Rambutnya pula hitam panjang lurus menawan. Tapi, jangan terperanjat,kalau Murai Batu katakan bahawa si dia itu bukan gadis Melayu.

Sekali pandang, memang nampak serasi benar mereka berdua. Sukabenarlah Murai Batu tengok. Khabarnya nama si gadis yang mula bertakhtadi hati Farid itu ialah Jasmin. Amboi, patutlah cantik, nama sekuntumbunga lagi.

Murai Batu dapat tahu berita itu pun secara tak sengaja. Itu punsebab menghadiri sebuah majlis di pinggir ibu kota baru-baru ini. Disitulah Murai Batu melihat kemesraan mereka berdua.

Mungkin selepas membaca artikel ini, ramai yang nak tahu lebihlanjut mengenai Jasmin. Tapi biarlah Murai Batu rahsiakan dulu.Cukupkah kalau Murai Batu siarkan gambar mereka berdua saja.


Murai Batu: Simpan banyak rahsia mengenai kisah dan cerita artis kita. Tapi biarlah rahsia bak kata Datuk Siti.



Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



15 comments :

Beliau said...

Irma xlawa, yg ni pn xlawa. farid bukan hensem sgt. jerawat penuh muka.macam cibai. aku taula, aku ni kawan dia.

babylon said...

heh.. beliau jelez ke sbab kwn ko glamer... huh, pasan jd kwn farid.. maklumla.. org popular.. sume ngaku sedare...

Anonymous said...

NTAH PAPE R KORANG NI...X YAH R GDH2 SBB ARTIS!!! XDPT PAPEPUN..
FARID PUN BKN LA SESAPE PN UTK D BANGGAKAN...CM 2 GAK NGAN PMPUAN MN NTAH 2..!!! HONESTLY MMG XCUN PN..!!

abeko said...

awek dia cam india Hindraf jer..
mmg taste farid yang macam tuh kot..
'panas lebih' .

aku pun tau laa.. aku kawan dia gak. :p

Anonymous said...

dua2 leh blah...!!! x leh pakai lgsg...yg 1org cm hindraf n 1org lg perasan ensem...jerawat pnh...muke cm siam n komunis zmn dulu...huahuahua........x dinafikn irma lg ayu.......

Hema Suloshini said...
This comment has been removed by the author.
soul_peace said...

woi abeko.hormat sikit la kaum lain.apa hindraf?ni masa cakap pasal artis apasal nak campur politik.pelik ah.lain kali,fikir dulu,baru taip.hormat apa yang pemimpin kita utarakan.

kebayan lawa said...

apa2pun gua cakap irma lagi ayu dari awek yang baru ni.. tengok muka macam brutal aje... kalau tengok muka irma rasa cool aje....

Anonymous said...

farid..i nak amin dengan u..

Anonymous said...

irma ag cun..

Anonymous said...

aku rase farid kamil ni takde taste... ex die lawa gile

Anonymous said...

irma sopan..lawa tak penting...

Anonymous said...

lgy r bangang korg nie!!!mke cantk 2 dah tntu2 baek kew???????klow stakt mke lawo,prangai x elok,lawo 2 x leh pkai r weyh...

Lady Black Ranger 533 said...

I LUV FARID KAMIL.

Lady Black Ranger 533 said...

I LUV FARID KAMIL.

Blog Widget by LinkWithin