Wednesday, October 31, 2007

11:07 AM
12


gambar yang didakwan gambar intan


Jelas bukan intan ladyana




Sebelum ini hangat diperkatakan mengenai gambar lucah intan ladyana tersebar di internet sehinggakan intan sendiri ingin menyaman bagi menjaga nama baiknya. Nampaknya intan di pihak yang benar apabila gambar lucah tersebut sebenarnya adalah gambar orang lain. Anda nilaikan sendiri

credit to: syokkahwin

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

12 comments:

Anonymous said...

memang bukan intan pon..
aku tgk pon tahu..
ish2 sape la nk wat fitnah nie..
ish2 kesian Intan

Anonymous said...

Ha..ha..ha.. Nampak sangat ramai geng atau kawan Intan Ladyana cuba nak sembunyikan yang benar. Itulah Intan... Saya grafik designer. Saya tahu ini gambar sebenar. Kalau Intan mahu menidakkan gambar-gambar bersituasi itu, dia patut tampil dan tunjukkan gambar-gambar asal yang wajahnya bersituasi begitu. Seperti juga Kru dan Rafar yang gagal menunjukkan kepada orang ramai gambar-gambar sebenar yang mereka berada disituasi itu.
Kalau ya pun ada, saya salute kehebatannya dan saya anggap dia bodoh kerana menghabiskan beratus jam untuk memperfectkan still-still tersebut dan untuk apa? Untuk nak aibkan seorang artis yang tak hebat dan tak tersohor. Waste of time. Lebih baik buat pada orang-orang kaya, boleh jugak dapat apa-apa. Its stupid to do dan its much more stupid to deny. Dah buat mngaku ajelah sayang oi. Berani buat beranilah tanggung babe!

Anonymous said...

100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel
100 % Photo Lucah & Bogel

tutekx said...

Easy Get Money :
1. go to the following link; http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=tutekx Join this site. It is also free.
2. You get paid for completing surveys over there 6$ to 4$ dollars per survey and 1.25$ per referral
3. Create a paypal PREMIUM Account at this address. It is free; https://www.paypal.com/row/mrb/pal=DRV7BMWZB45NWWhen asked for credit card details simply say cancel. You do not need to fill it.
4. You can also use paypal money to buy stuff on ebay and other shopping sites.
5. Thats is it. So Simple and I swear it works.I learnt this from another friend and i thought it will be good for my friends here. So I thought of helping
6. Try Now Click Here

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. go to the following link; http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=tutekx Join this site. It is also free.
2. You get paid for completing surveys over there 6$ to 4$ dollars per survey and 1.25$ per referral
3. Create a paypal PREMIUM Account at this address. It is free; https://www.paypal.com/row/mrb/pal=DRV7BMWZB45NWWhen asked for credit card details simply say cancel. You do not need to fill it.
4. You can also use paypal money to buy stuff on ebay and other shopping sites.
5. Thats is it. So Simple and I swear it works.I learnt this from another friend and i thought it will be good for my friends here. So I thought of helping
6. Try Now Click Here

Anonymous said...

ni bukan melayu ler

Anonymous said...

Mahu tengok lebih tepat dan jelas di http://isupanas-news.blogspot.com/

Klik dan lihat sendiri said...

Mahu tengok lebih tepat dan jelas di http://isupanas-news.blogspot.com/

Anonymous said...

EARN LEGALLLY OWN A RAPIDSHARE 1 year PREMIUM ACCOUNT.

Follow these steps:
1. Create a paypal PREMIUM Account at this address. It is free;

http://www.paypal.com

When asked for credit card details simply say cancel. You do not need to fill it.

2.Then go to the following link;

Free Rapidshare Premium Account


Join this site. It is also free. You get paid for completing surveys over there 6$ to 4$ dollars per survey and 1.25$ per referral thats a lot of cash .

4.. Another thing you can also use paypal money to buy stuff on ebay and other shopping sites

5. Thats is it. So Simple and I swear it works.

I learnt this from another friend and i thought it will be good for my friends here. So I thought of helping

DeaLoVa said...

ORANG LAIN NIE

sarif husin said...

porno grafini,,pingin yang lebih seru dari itu liat diblogku aja,,

Anonymous said...

http://tinyurl.com/gambarpanas

kat sini ada lagi..pastu komen ar...

Anonymous said...

sapa2 yang lihat gambar ni diorang bleh menilai la..ni bukan gambar intan..berbeza sangat..mungkin ada sedikit persamaan wajah dia..ini prempuan nampak macam prempuan siam je..memang ketara sangat ..saya ni bukanya peminat intan, malah klau drama atau filem yg dibintangi oleh beliau memang saya tak berminat nak tonton pun..tapi yang jelas gambar tu bukan dia punya..saya panggil 10 orang kwan utk menilai wajah tersebut kesepuluh kwan2 saya tersebut bersetuju bahawa gambar tersebut bukan gambar intan...

Blog Widget by LinkWithin