Monday, August 06, 2007

Gambar terkini Wilma Mohammad




Ingat lagi dengan wilma mohammad yang terkenal dengan imej seksi nya dulu? Gambar ni diambil dari majalah Media Hiburan. Alhamdulillah dengan perubahan terbaru beliau. So sweet tanpa mekap yang tebal dan pakaian yang seksi meksi.

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



10 comments :

Anonymous said...

askm,Alhamdullilah smg k.wilma dlm rahmat Allah slalu n mis u so much.....................

Anonymous said...

lg manis and sweet wilma skrg.. dlu mmg hot gle maklum top odel tp skrg sedap mata tgk wilma.. kejelitaan wilma ttp terserlah.. sungguh cantik!..semoga hidup wilma bahagia selalu disamping keluarga tercinta.. : >

fartlover said...

Wilma, i love u! cantiknya bertudung!

baylon said...

terharu tengok perubahan wilma sekarang.. tahniah!

Ahmed Deedat said...

Alhamdulillaahhh...macam raul pakai tudung pun ada,hehe. Anyway inilah perkembangan terbaik artis selain noorkumalasari & azmil mustafa, perubahan yg benar2 ikhlas lillaahi ta'ala, bukan macam sesetengah yg hanya berpura2, ogy...ekin...vee anastacia lee...& ramai lagi.

Anonymous said...

wilma i suke u skrg.dulu mase u blakon pasrah i tak suke ..nyampah sakit mate tgk seksi.kalu buleh i nak jd mcm u skrg.alhamdulillah

lyle said...

bukan senang nak tukar imej kepada bertudung. Dugaannya hebat especially if you are an artist. Anyway, tahniah kerana berjaya mendapat hikmah illahi. Stay that way always:D

Thamby said...

sbgai hmba Allah...aku brsjud pda mu ya Allah d atas perubahan yg tak d sngka2 subahnallah...! smoga mdpat rhmat amin....

shahrul said...

subhanallah..ini lah buktinya kekuasaan Allah..Dia mmpu memberi nikmat iman dlm sekelip mata dan dia jg mmpu mnarik nikmat itu dlm skelip mata..smoga kak wilma tros beristiqamah..

EimaruSi|ence™ said...

Sedih dengar kisah Wilma dan arwah husband dalam satu rancangan kat TV al-Hijrah.. Banyak2 bicara pasal wanita, nampak Wilma je yang takde hipokrit dan terus terang.. Alhamdulillah, Allah permudahkan segala urusan Wilma walaupun kehilangan suami tercinta. Saya nak jadikan Wilma sumber inspirasi menjadi isteri terbaik di samping suami tercinta.. Kuatkan semnagat Wilma demi anak-anak.

Blog Widget by LinkWithin