Header Ads

TERKINI

Galeri Gambar Ziela Jalil

17 ulasan

azim berkata...

besa tetek ziela jalil
i love u
saya nk sgt isap puting ziela

Tanpa Nama berkata...

Saya minat tetek ziela sejak sitcom 2+1 lagi...memang mantap!! ingin ramas kedua-duanya sampai putingnya tegang..

kasablanka berkata...

aku pun minat gila kat ziela ni w/pun dah berusia msh geram aku tengok.Nasib kau la suami ziela ...bini kau jd modal kami la....tetek dia mmg 100% best

Tanpa Nama berkata...

Ziela jalil dari dulu sampai sekarang dia memang suka tayang tetek. Walau pun dah bertudung tapi kadang-kadang pakaian dia tayang tetek. Mana-mana orang kaya boleh la beli dia ni buat bini pastu expose gambar tetek dia. Aku boleh jamin la pasti dah berapa ramai ntah yang dah hisap tetek ziela ni sejak sebelum dia jadi artis sampailah sekarang. Hidup ziela! Ziela jalil memang best pakai baju satin ketat!

Tanpa Nama berkata...

ziela ni memang seksi habis wpun bertudung...aku sering masturbate sambil tengok gambar dia...boobs dia memang best..untunglah siapa yang dah meratah tbuh dia ni

Tanpa Nama berkata...

aku harap leh jadi anak dia.... baru leh hisap susu dia yang berkrim.. sluurrpp

Tanpa Nama berkata...

buah dada ziela jalil nie mmg besar mcm pelakon lucah amerika.aku rasa nak hisap je puting susu dia.aku tgk saiz badan dia mmg sedap nk wat projek.bnyk air.walaupun janda, buah dada dia tetap besar.

Tanpa Nama berkata...

ziela jalil mmg hebat...blh terpancut tgk buah dada die ni...
untung sape jd laki die...
every nite sure hisap puting die jer...

Tanpa Nama berkata...

walopun umur die da meningkat, tp aku teringin nak jadi suami die walopun aku muda...kalo boleh every night aku nk bersama die...main puting die...hisap puas2...ziela ni xde sape leh challenge, mmg puas kalo dapat bersama...bl dua jadi satu, kemungkinan jadi tiga, xpun twins...mau tidaknyer bnyk sgt terpancut kat dalam...twins la jdnyer..

Tanpa Nama berkata...

xsangka kan ziela ni ramai minat,aku pon minat die.paling aku suka betik die ni.ranum giler.byk gambar die aku download.buat modal nak pancutkan air mani aku stiap malam.kan bagus kalau die tol2 ade dgn aku,mmg aku xlepas die.nak main puting die,nak hisap,nak ramas.pas tu benam kotey aku kt celah buah die,gesel2...aduh...mau terpancut..ziela sudi x kolom kotey sy..sy nak pancut dalam mulut ziela..n ziela telan k..please......sy da xtahan tgk ziela tau...ziela kolom eh

Tanpa Nama berkata...

sy masih menanti ziela jalil ni...bila die nak kawin lg kan...sy sedia jd husband die...bkn pe,rugi kalau xkawin...mlm2 xde sape teman ziela...kalau ade teman malam ziela mesti indah kan...teringin sgt nak sex with ziela..tetek ziela mantap la...mesti ziela pon kt atas katil mantap kan...arrghhh...ziela jom kita check in...xtahan la.nak ziela kolom kotey sy sampai kuar mani...jom syg...please...every nite sy pancut,tp xde wanita disisi sy...rugila...sy nak ziela....

Tanpa Nama berkata...

kalau ak dpt ziela jalil,ak ramas tetek besar dia tu.pastu ak jilat tetek dia.pastu ak kongkek dia.oh ziela jalil,ak mesti pancut bila tengok gambar ko.

Tanpa Nama berkata...

ak nak isap tetek mantap ziela jalil!!!

Tanpa Nama berkata...

happy CNY ziela syg..i rindu sangat pada u ziela..sebut je nama ziela tegang dah konek i..musim2 sejuk n banjir ini i rase nak something yang puas..u tau kan ziela..sejuk2 ini kalau dapat susu u 2 ziela ummmhhhh best la..lama betul i xmelancap..malam ini i nak melancap bermodalkan picture u yg tetek2 besar semua 2..i nak pancut kan air mani i..kan best kalau u ada..boleh u kolom lepas 2 i pancut dalam mulut u syg...umhhhhhhh...wanna fuck u...i want ur tits syg..

Tanpa Nama berkata...

aku bayangkan nak kongkek kak ziela masa dia pakai jubah dan bertudung atau baju kurung pejabat. u are my idola akak ziela. hot malay mature woman!!

sedap berkata...

I pun minat Kak Ziela jugak selain kak Sharifah Aini.
Anonymous nak buka kelab peminat Ziela Jalil tak? Boleh kita kongsi semua tentang dia. Ada email?

Tanpa Nama berkata...

Cye x lau i kate i pnh bsame ziela..wallawei..she the only person yg xhamil tp tetek penuh ngan susu..not bad la bl hisap..cume yg x tahan once hisap mesti xlepas cause puting tetek ziela mmg terbaik..besar sgt..i xsempat nk have sex lame.just twice kisses with her then i tggl bra trus hisap tetek ziela puas..sampai ziela say die xready nk men..so i let her from my hug..tu je,but its a wonderfull sex i had with ziela