Monday, March 26, 2007

Galeri gambar Nora Danish 2







more nora danish images

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



6 comments :

Anonymous said...

nora danish mengandung sebab die tido dengan boyfriend aku.pompuan x sedar diri.pompuan murahan sebab itu jugak rizal cerai die.die ni mengambil kesempatan.kalau boyfriend i nak berterus terang die terus bagi duit.

Anonymous said...

ko biar btol???

Anonymous said...

betul ke apa yang kamu cakap tu. Kalau tak betul dosa yg amat besar tau.

Anonymous said...

weh kalo setakat boyfriend ko yang gatal sangat pantang tengok dahi licin sket tu ko jgn la salahkan nora danish tu jugak..ko xpandai jg boyfriend..baru BF bkn suami lg dah kecoh..ko nak marah sangat tu ape hal..tentu ko xcantik kn mcm nora danish

Azira said...

eleh ckp jew r ko jelezzz ngn nora danish!!!nk wt cter gempak plak!!time jew r nora danish lg lawa dr ko!!!!X PYH NK WT CTER GEBANG

Anonymous said...

lelaki dahi licin n perempuan yang terlalu seksi...siapa salah ?

Blog Widget by LinkWithin