Header Ads

TERKINI

Sarah Raisuddin bertunang dengan jejaka pilihan



Sarah Raisudin & keluarga kedua2 belah pihak



Sarah Raisudin & dan tunangnya, James ( Mohamad Haris Fuad Robinson )

Penyanyi Siti Sarah Raisuddin, 23, hari ini menamatkan spekulasi hubungan cintanya dengan Mohamad Haris Fuad Robinson, 24, yang pernah disebarkan menerusi internet apabila menamatkan zaman bujangnya dengan bertunang dengan jejaka berasal dari New Zealand itu. Sarah yang popular dengan lagu berjudul Mimpi Bersama selamat ditunangkan dengan Mohamad Haris Fuad yang merupakan pelumba motosikal pasukan KTM Racing, pada pukul 3.40 petang di Hotel Armada, Petaling Jaya di sini hari ini. Menurut Sarah, dia mengambil keputusan bertunang bukan kerana tertekan dengan gosip tersebut, tetapi menganggapnya sebagai sudah sampai jodoh.

Pada majlis yang sederhana dan mengikut adat Melayu itu, pihak keluarga Mohamad Haris Fuad (nama asalnya ialah James Robinson) dihadiri oleh bapanya, Bob Robinson, 55, ibunya, Gail Robinson, 55, dan kakaknya, Rebecca Robinson, 25, meminta tempoh pertunangan selama dua tahun. Rombongan pengantin lelaki membawa tujuh dulang hantaran dan dibalas dengan sembilan dulang hantaran oleh pengantin perempuan selain menetapkan wang hantaran RM40,000 serba satu. Sebahagian dari hantaran lelaki ditaja oleh Oakley, yang juga penaja sukan lumba motor Muhammad Haris Fuad. Beliau pula ketika ditanya tentang penerimaan keluarga Sarah terhadapnya tidak menafikan bapa bakal isterinya, penyanyi tahun 1980-an, Raisuddin Hamzah, 50, banyak membantunya mempelajari selok belok agama Islam dan adat resam Melayu. Ditanya mengapa Fuad atau James menyukai Sarah dan keluarganya, dia menjawab, “Saya dan keluarga Sarah mudah untuk bersama terutama ibunya, Noraini Mohd. kerana banyak persamaan antara saya dan mereka. Saya suka personaliti Sarah. Dia mengambil berat mengenai diri saya,’’ katanya. Sarah dan James akan bertunang selama dua tahun.

sumber: utusan malaysia
semoga berbahagia la..untungnya pakwe hensem...hehe

6 ulasan

Tanpa Nama berkata...

smoga bahagia....

Tanpa Nama berkata...

DPT MAIN NGAN SARAH NI BEST GAK..BADAN MONTOK..!!!

Tanpa Nama berkata...

ak nymph gle thp cipan jntn kt ct idom kemek ni.. ak n mbr ak p la genting aritoh, jmpelaa c srh n mamat omputih yg x sunat 2, gedik gle.. hne gle, dok tkising2 tkising2 dpn org cm butow!!!! taula nk kawen ngn mamat xsunat 2 p xyahla wt pangai cm kimak... ak mse 2 dok dpn die time nk nek "space shot" 2, geeeeeliiii n jeeeelikkk tgk pangai die.. nympah thp babi utan!! krg nk tau x,c mamat 2ng die 2 xensem lgsg,muke cm popcorn celop tempoyak!!! rmbot kenteng cm bulu burit sarah laa.. huhh.. nympah toi..
wan nurfatnin wan zulkiffeli
063707

Tanpa Nama berkata...

WOI SARAH NAPE KO P KAWIN NGN MAT SALEH YG POYO GILER HA..PE DAH X DE MAMAT LAIN KE KAT MALAYSIA NI HA.....LAPORAN DARI....NIK AQMAL BIN DANIAL OIAM

June berkata...

Sekarang nak minta maaf mcm mana?? Lain kali jaga mulut.Allah syg dia.terbukti.
Ia mati shahid

June berkata...

Sekarang nak minta maaf mcm mana?? Lain kai jaga mulut.Allah syg dia.terbukti.