Header Ads

TERKINI

Galeri gambar Sharifah Sofia












klik untuk besarkan gambar


Biodata
NAMA PENUH: Sharifah Sofia Syed Hussein
NAMA KOMERSIAL: Sharifah Sofia
TARIKH LAHIR: 28 Julai 1985
TEMPAT LAHIR: Liverpool, England
ADIK-BERADIK: Anak ketiga daripada empat beradik
PENDIDIKAN: Masih menuntut dalam Diploma Seni Persembahan, Sunway University College
FILEM: Gong, Cinta Yang Satu, Orang Minyak dan The Perfect Date (filem pendek)
ANTARA DRAMA: Pesona Bintang, Astana Idaman, Badai Metropolis, Spanar Jaya, Akademi, Skuad Elit, Warna Ungu dan Lisa Oh! Lisa
PENGACARAAN: Malaysia’s Most Beautiful, Mengayau Bah! dan StarTrax
TEATER: Cupid Kills
IKLAN: Bonuslink, Canon, Anlene, AmBank, Woods PepperMint dan ABC drinks (Asia)

31 ulasan

Tanpa Nama berkata...

besarnya susu u

Tanpa Nama berkata...

itu lagi sedap...wa caya lu

Tanpa Nama berkata...

memang best... besar gile..

Tanpa Nama berkata...

memang best... besar gile..

Tanpa Nama berkata...

spatutnye dia ni yg jadi malaysia's most beautiful; bukannye pengacara. wakakaka org malaysia ni tak reti menilai kecantikan la

Tanpa Nama berkata...

cair wa tengok lu sofia...body u,kalau dapat .....best gila.

Tanpa Nama berkata...

sedapnya kalau pancut dalam

Tanpa Nama berkata...

BEST AAAARR KALAU DAPAT NI TAK LEPAS PUNYA????

Tanpa Nama berkata...

bestnye kalau dpt isap tetek die

azim berkata...

kalo dpt sofia ni
aku jaga baik gile babi2 dia ni
wat jadi awek

Tanpa Nama berkata...

Lagi gambar seksi minah ni http://tinyurl.com/6krx3x

Tanpa Nama berkata...

tetek dia ni besar siot..kalo lancap kote kt tetek dia mst cepat gile pancut n trus pancut kt muka dia

"Wan Chemical" berkata...

bleh tahan jgk siot...gua sendri pun xtahan....BESAR99999

Tanpa Nama berkata...

kalau aku dapat aku nak tidur dengan badan die pegang tetek dia hisap tetek dia.dah lah besar tetek die tu.die ni blh lah jadi pelacur.

Mr. Chu Heaven berkata...

kenyang kalau dpt isap ni....burrppp!..melayu-cun.com

CruzeShot berkata...

Memang betol lah tetek die beso giler..die satu-satunya melayu yang tetek beso giler.kalau uka dapat pon aku nak pancut sekali..

Tanpa Nama berkata...

oh sofia... berikan kote abg peluang untuk perking di celah gunung mu..

Tanpa Nama berkata...

haprak btol r jantan melayu ni..bwak2 r jadi orang sikit,tak bosan ke jadi haiwan? bingai nak mampos..moron..otak kuning..pegi jahanam r korang.

Tanpa Nama berkata...

lepas puas main ngan die..aku nk tido atas tetek die...
msti nyenyak tido...

Tanpa Nama berkata...

DIA TU PEREMPUAN BAIK OKAY.... JGN KOTORKAN NAMA DIA BINATANG BINATANG SEKALIAN!!!

PRINCESS FEA berkata...

COVER CKT TETEK YOU SOPIAH!!KANG AKU TAMPAR KO KARG!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

rm20 ribu je harga tetek dia. boleh lah.. sedap...

Tanpa Nama berkata...

Yang aku tau pompuan tetek besar,bodoh orgnya.Apalah jantan2 bangang tak tau nilai pompuan.

Tanpa Nama berkata...

Tak sampai 30 thn tetek bole sidai ke belakang atau lanjut smpai pinggang baru lu org tau.

Tanpa Nama berkata...

i love u sofea
i love ur body
i love ur breast
berilah i peluang hisap susu u
damn besar giler
untung dapat u tau

Tanpa Nama berkata...

betol2..
i love her breast too much..
besar giler..
dapat ramas2 best tu weh

Tanpa Nama berkata...

korg rase tetek die ade susu x???

Tanpa Nama berkata...

mestila xda...
if nk susu,cepat2 lah pancut dalam
bg ngandung 1x...
br susu 2 ada
xleh byg kalo puting sofea dalam mulut aku
akan ku nyonyot puas2 sampai pagi

Tanpa Nama berkata...

sofea ni betol2 bt kotey aku tegang
xtahan la mcm ni
every night bl tgk gambar die jer tegang pas tu mula la rase nak memancut.geram tgk breast die.untung la suami die.tiap2 malam dapat ramas tetek die,hisap n mcm2 la kan.tol x kawan2.bestnye kalau sofea kolom kotey aku.kalau la blh aku nak pancut je dalam mulut sofea.bia die rase air mani aku yg fresh msh panas 2.sofea mesti suka tau.serius best gle.kalo sofea nak sy sudi beri kotey sy pd sofea,sofea kolom la puas2 eh.pas da puas kita maen la plak.bia sy pancut dalam rahim sofea.nak tggu husband sofea tah bl nak pancut,sampai skrg pun xda isi kan.kesian sofea.jom la kita cari tempat yg ok then kita buat.sofea xkesian pd sy ker,every night mani sy kuar mcm 2je.rugi tau..at least kalo ade sofea, sofea leh la rase air mani sy.nak telan pn xpe.sure sofea suka la.sy jamin..

Tanpa Nama berkata...

laa.. hehehe.. rupanya umur sharifah sofia ni lebih muda setahun dari aku. Pada mulanya aku ingatkan dah 40an umur dia ni taraf makcik sodara aku.. sebab tengok wajah dia yang terkini kat tv memang nampak kedut di bahagian mata dan ada hitam. aku masih lagi maintain babyface awet muda, kalau umur 40 tahun masih nampak remaja haha(angkat bakul). tak dapat bayangkan bagaimana wajah ss bila dah sampai 40 tahun mungkin dia ni pemarah kot tu lah nampak tua.

Tanpa Nama berkata...

asal tengok tetek dia ni mesti basah konek