Header Ads

TERKINI

Galeri Rita Rudaini








17 comments

Anonymous said...

suka lihat wajah cun Rita Rudaini & x suka tgk Lisdawati yang penuh dgn Hipokrit.........
sedarlah sikit........
paling best watak rita ialah akma dlm Raffelisia.....

akuler said...

suka lihat wajah rita cunnnn...

Anonymous said...

http://movies.groups.yahoo.com/group/ritarudaini/
-->sape yg nk share bout rita rudaini leh join group ni..

unies77 said...

suka tgk wajah rita yang nmpk manis.i suka sgt tgk dia blakon dlm drama rafflesia n terbaru datin diari,teringin nk tgk rita blakon watak org jahat,x pun jadi org gila

Anonymous said...

rita memang manis. die bckp pn,suara die sedap.sesuai ngan muke die.ye la rita..tringin nk ngk rita blkon watak jahat.gud luck k..

a-n gurlzx said...

memang jahat pon tak pyah ler nak suh berlakon realiti beb

terry said...

rita tu dlm citer jerk buat buat baik padahal cam beruk..dah lah perasan muda tk sedar diri kerk...aku geram btul ngn minah ni..

Anonymous said...

hai rita

Anonymous said...

APA2 PUN, SETIAP KALI DIA MUNCUL DI TV, TETEK DIA YG MENARIK MENJADI PERHATIAN SAYA...

Anonymous said...

agknyeeerrr ko yg xde tetek menarik sbb 2 tgk rita pnya...opps sori!!!

Anonymous said...

s

Anonymous said...

s

Anonymous said...

evrytime tgk rita kat tv, i slalo tbyg i ramas tetek die smpai die tpancut..

Anonymous said...

suara rita sedap..kalau rita mengerang masa tgh jolok puki die sure lg sedap suara die..mmmm...

Anonymous said...

sape yg g komen cam gampang 2..
sagap sgt kew...???
tlg la..
tak malu ke..

Anonymous said...

eeeii..bodohnye la spe yg bg kome kat ats 2...
dah sangap sangat ek...
geli lor...
tlg sedar sikit ek...

Anonymous said...

eww. rita, tkyah ar tunjuk aset. huduh arr