Header Ads

TERKINI

Galeri Mawi









20 ulasan

Tanpa Nama berkata...

mawi mmg world.syok spt jmpa mawi.myspace ct_mawi_ogos@yahoo.com klo nk knl,add la.bye

Tanpa Nama berkata...

mawi mmg world tapi klu world jadi RAJA SMS...ape faedah nye...sbb kan die nie...ade insan yang kena KUTUK/HINA...MENANG pun hasil UNDI SMS peminat gilerr...yang suka mengutuk org...PUJA lerr mawi tuu tapi jgn lerr MULUT CELUPAR sgt... buat MAWI ajar lerr PEMINAT KAU yang kurang ajar tuuu...(sori to say..but..kenyataan dah cam tuu).. nak marah..marah lerr..salah korang aku cuma bagitau jerr...

Tanpa Nama berkata...

yg korang sibuk2 sal mawi ni nape? korang kutuk la,marah la,maki la apa pun mawi tgk mawi senyum je byk2 pun mawi berastaghafar byk2. yg giler pun korang bukan dia.Pada aku semua penyanyi tkde beza..tkde yg aku minat giler sampai nk buang2 duit tgk konsert dorang.Yg untung penyanyi dan yg rugi kita.Kan duit tu beli seluar Levis atau beli t-shirt Mango kan lebih faedah.Bole pakai buat pi kerja.Aku cuma minat lagu nya je.Tk kira la dari penyanyi mana dan siapa nyanyi.Asal lagu nya sedap di dgr aku akan afal lirik...tapi kan aku nak terus terang kat sini.Bukan la aku nak hina tapi ni kenyataan.Aku pun tak berkenan tgk muka Mawi tu.Apa org ckp muka meluat...he he he.Jgn marah la Mawi...wa straight 4ward arr.Tang cinta dia dgn Ina..bekas tunang dia..da jadi lumrah alam.Da terkenal..da ada ramai gadis yg puja..tentu la iman didada goyang.Alasan yg diberi tkde jodoh..well...its the same old xcuse.Memang Mawi boleh tipu peminat nya tapi dia tak boleh tipu Tuhan.K la semua sampai sini je la komen saya.Sebelum ku undur diri maaf zahir batin ya untuk peminat fenatik Mawi dan diri Mawi sendiri....Assalamualaikum dan Chowromano!!!

Tanpa Nama berkata...

whatever korang semua cakap..mawi tetap world..dulu kini selamanya..yoshhh

Tanpa Nama berkata...

ya allah sbb mawi pn korang nk gadohh!!udah2 ler 2...

Tanpa Nama berkata...

semua BODOH!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku bosanlah dgr cite pasal mawi!!!
aku lebih suke mawi dulu, daripada mawi yang hipokrit ni!!! aiii.. sian org2 yang minat kt mawi tu, turut hanyut bersama-sama mawi....

Tanpa Nama berkata...

Oi.korang ni...x hbs2 nk kutuk c RAJA SMS 2.Aku pn nk join korang kutuk jgak sbnrnya tp bln pose plak sbb 2 aku jd bdk baik ckit. Ala ckit je la bkn byk pn,Hehehee..
Eh,aku ckit pn x b'knan kt dia yg HIPOKRIT 2,MLUAT aku tgk tau,dh la prut buncit,klau korang x caye,
korang tgk la btol2 ye!Eh,lain kali la aku smbg citer blk.Aku pasti join korang punye.BYE'z.
Salam x tau malu kt c MAWI 2 ye!

Tanpa Nama berkata...

hai abg botak...hihihi...suara x sodap...rupa pon xde..mcm mane lah...bleh terkenal...heran aku...ko 2 kaki penipu...kate nak kawin gan aku...lepas af...inNA

Tanpa Nama berkata...

hahaha... aku nak join kutuk gak... tapi,jap. aku pikir kali ke-8. xnakla... wat dosa je... bye.

Tanpa Nama berkata...

aku benci MAWI!!!!!!!!dahla hipokrit!!!!!!!!!lupa dartan pulak tu.kasihan ina kena tinggal.dahla kepala botak.jangan rasa diri tu glamour sangat.m.nasir lagi tak riak macam dia tu........

Tanpa Nama berkata...

Inilah kebuduhan orang Malaysia.. Sebab itulah xpandai maju industri Hiburan di Malaysia sebab ada orang2 yang mcm Si MAWIEEEEEEE punya peminat... tapi biarlah, itu rezeki dia dapat peminat yang palui yang tolong2 dia establish di Malaysia SAHAJA.. tapi kalau juri yang campur tangan, apa kau rasa? URIN...heheh.. kalau SMS, kasi makanlah sama dia.. kan, company yang buat sms tu suka ambil keuntungan.. so, dorang sukalah kalau ada org sms banyak.. tapi kalau dari segi NILAI dan KUALITI sebagai seorang artis... hemmm... kesian... belum layak.. hanya SMS saja yang kasi hidup dia ni....cuba kalau Penggunaan SMS ditutup?... cuba jawab...

Tanpa Nama berkata...

sume yg ktuk mawi bodo blake!!!

Tanpa Nama berkata...

selamat pengatin baru kepada mawi dengan ekin

Tanpa Nama berkata...

selamat berbulan kepada mawi dengan ekin

Tanpa Nama berkata...

selamat berbulan kepada mawi dengan ekin

Tanpa Nama berkata...

saya sedih kehilangan mawi dengan ekin kerana sudah akad nikah dan lain-lain lagi

Tanpa Nama berkata...

saya sedih kehilangan mawi dengan ekin kerana sudah akad nikah dan lain-lain lagi

Tanpa Nama berkata...

pape pn mawi mmg hot n cool dr dulu smpi skang....huhu...luv mawi...

Tanpa Nama berkata...

biar la ape org nk kate pon...yg pntg ak mmg suka n love n sokong mawi dlm industri muzik nii....go mawi....