Thursday, November 16, 2006

Galeri Haliza Misbun















Biodata:
Nama : Haliza Misbun
Tarikh Lahir : 14 Mei 1973
Tempat Lahir : Kuala Lipis, Pahang
Tinggi : 5'3''
Berat : 55kg
Keluarga : Kedua dari 6 org adik beradik
Tuturan Bahasa : Melayu dan Inggeris
Akademik : Undang-Undang Islam (Universiti Islam Antarabangsa Malaysia – UIA)

Related Posts by Categories



7 comments :

legacy said...

Haliza Misbun gemar memperagakan pakaian tanpa lengan. Mengapa? Supaya dia boleh menunjukkan betapa besar lengannya.

Anonymous said...

biarla dia nak tunjuk lengan dia yg besar tu,steam ape aku tengok,rase nak rogol je pompuan ni,nasib baik dia tawarkan badan dia kat aku dgn hati yg rela,setiap malam kitorang main sampai penat,peh mmg best haliza ni

Anonymous said...

bile nak kawin?dulu mule aku minat die.......tapi....tol ke jd pompuan simpanan?soryyy

Anonymous said...

apa la dosa emak dan bapak korang sampai korang begitu biadap dan takde adat langsung..
Artist kita mcm mana nak maju kalau kerana mulut celupah korang?
nasib korang bukan artist..
meAIBkan saje..
macam mana bangsa sendiri nak maju?
iSk isk
tu pegi kondem PARTI² POLITIK
tu ada jugak faedah!
JANGAN JADI kerbau kena cucuk ngan tali!

UstazKampung said...

Heh...baru saya tau Haliza ni kelulusan agama...? peh tapi...

Anonymous said...

peh tapi..mcm kelulusan pusat pelacuran antarabangsa jek hek3

Anonymous said...

i terpikat sungguh kat haliza misbun. kalau boleh sekarang juga nak bawa dia lari pergi kahwin. i nak ramai anak dengan dia. 11 orang kot. haliza ...i terpikat kat you. dah macam jatuh cinta. tak boleh tidur, makan tak kenyang..tidur tak lena. liza....how about esok kita kahwin...malam we make babies?

Blog Widget by LinkWithin