Header Ads

TERKINI

Bekas Suami Abby Abadi Nak Jadi Pelakon


Bekas suami Abby Abadi, Muhammad Noor Farhan Che Bakar dilaporkan bakal bergelar pelakon  tidak lama lagi.

Menurut laporan mStar Online, Farhan, 26, sudah bersedia untuk menjadi pelakon selepas kontroversi perceraiannya dengan Abby Abadi tidak lagi diperkatakan.

Sebagai persediaan untuk merealisasi impiannya bergelar  seorang artis, Farhan kini mula meluangkan masa ke gim bagi membina badan.


"Selepas bercerai ada juga yang risik dan tawarkan saya untuk berlakon tetapi saya tolak kerana rasa tidak bersedia lagi mungkin faktor badan saya.

"Baru-baru ini ada kawan bertanya semula tentang tawaran lakonan dan saya fikir ini masa yang sesuai," ujarnya.

Selain itu, Farhan turut mengakui sudah menjalani beberapa uji bakat termasuklah sesi fotografi dengan majalah hiburan.

Tambah Farhan, selepas perceraiannya dengan Abby Abadi pada Mei lalu, dia ada menerima tawaran berlakon namun terpaksa ditolak kerana belum bersedia.

"Saya ingin cuba nasib dalam bidang lakonan dan tidak kisah watak apa yang ingin diberikan asalkan ia memberi pengalaman dan laluan kepada saya berada dalam bidang ini.

"Sebelum ini saya memang tidak ada pengalaman berlakon tetapi saya sangat berminat dan ingin cuba sahaja dulu dalam bidang ini," katanya.

Katanya, kini adalah masa yang paling sesuai berikutan kontroversi perceraian yang dilaluinya sudah mulai reda.

Farhan turut memberitahu niat untuk bergelar pelakon dipendam sejak berkahwin dengan aktres tersebut.

Dia pernah mengutarakan hasrat berkenaan namun ditentang oleh bekas isterinya itu.

"Dulu saya pernah cakap dengan dia yang saya ingin cuba nasib jadi pelakon tetapi dia tidak benarkan langsung. Sekarang ini senang, tidak banyak yang perlu difikirkan," ujarnya.

Muhammad Noor Farhan dan Abby atau atau nama sebenarnya Arbaiyah Abd Manan, 37,  bernikah pada 9 Julai 2013 di Selatan Thailand.

Mereka disahkan bercerai pada 9 Mei lalu dengan talak satu.

Sumber: mStar Onlinea



Anda suka berita di blog ini. Moh le LIKE Page ni.. Terima Kasih

Tiada ulasan