Header Ads

TERKINI

Nora Danish Respon Isu Menunjuk Dalam Solat



Nora Danish Respon Isu Menunjuk Dalam Solat

Terbaru menerusi laporan Sinar Harian Online, pelakon comel ini telah tampil memberi respon berhubung isu tersebut. Menurut Nora Danish, dia langsung tidak berniat untuk menunjuk-nunjuk dalam solat dan menganggap isu berkenaan tidak seharusnya timbul.

Bukan niat saya hendak menunjuk, tetapi memang saya suka kongsi macam-macam gambar dengan peminat. Saya tidak faham mengapa mereka gemar memberikan respons sebegitu. Walhal saya sekadar berkongsi gambar menunaikan solat Tarawih sahaja.

Lagipun, apa salahnya berkongsi perkara yang baik, siapa tahu ada peminat saya yang tidak pernah sembahyang Tarawih, akan melakukan perkara sama selepas melihat gambar saya.

Kredit Foto : Instagram Nora Danish

Tiada ulasan