Thursday, August 20, 2009

Gambar seksi Ummi Nazeera



Gambar pelakon yang membawa watak Siti Sarah, Ummi Nazeera dalam drama tv3, Nur kasih

PROFIL:
* NAMA PENUH: Ummi Nazeera Nur Hidayah Zainul Abadin
* TARIKH LAHIR: 20 Ogos 1990
* ASAL: Kuala Lumpur
* KELUARGA: Bongsu daripada dua beradik
* PENDIDIKAN: Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), calon persendirian
* FILEM: Lu Pikirlah Sendiri The Movie
* DRAMA: Pesona Bintang, Takdir Yang Terindah, Dinasti Bilut, Ali Din, Awan Dania, Klon Teja, Kejar dan Nur Kasih


Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



29 comments :

DeaLoVa said...

aku berapa berkenan ngan minah nie

Anonymous said...

sumpah perempuan sundal!!!

mana x ramai pompuan perangai macam sial..

kalo hipokrit nhie berlakon cerita dakwah?

sundal!

Anonymous said...

hahah..aku pn xsuke die ni..bkn lawa mane pn..poyo je..gedik!

Anonymous said...

Nama pun pelakon.. Berlakon jer lahhh... Artis kita pun dah ala2 artis indo dah...

Anonymous said...

http://jutawanklik.com?a_aid=b165a9b5

ThornRoses said...

aku benci lak ai minah ni..mmg aku tak suke die..hihi...

Yusmi said...

cunlah gambar ni

Anonymous said...

bkn indo tp indon..wkakakaka

Anonymous said...

haiyer..

tak laku ke sampai nak bergambar mcm ni..

sian kan.. perempuan kampung dtg kl nak berlakon jadi mcm ni..

Anonymous said...

aish......btowl gak uh ummi nazeera pompuan kampung......bukannye die anak orang berade.....

Anonymous said...

bodoh korang nie....die baek kot.....korang tak knal die..nak menkutuk2 jer.......

Anonymous said...

die baek kot???kot je ke.. xbaek la tu kan.seksi sangat.memangla orang kutok die.sape suroh seksi.kalau tanak orang kutok tutopla aurat

Anonymous said...

abes cam tu ko kena r gak kutok sume artis........mne bleyh ko kutok die sorang jer.......tak adil la cam tuh......

Anonymous said...

oi bangang..yang korang seme duk kutuk ape kes,ikut suke die la nk seksi kew nak seksa,kubur lain2 kang bodoh..mlt korang tu lg bodo,lg poyo,lg jelek dr pic tu,aku rase korang yg kampong kot..die artis la bodo..bese r seksi2,artis doow..ntah2 korang duk tngeng pantat korang kt bf tu,ada aku kesah..hahaha..jgn duk kutuk org jer..kalu diri sndiri tu x sempurna..bodoh..

Anonymous said...

korg ni nk kutuk2 pehal??da baek sgt ke??msti korg jeles dgn dy hahaha.kutuk org je lbey diri sndri xtaw camne..gi mam r.....

azfar said...

biar jer la die nak pakai ape2 pon........itu hak die.......korang tak payah nak ngade2 r kutuk die.....kalau korang cakap die pakai mcm nie tuh dosa, abis korang kutuk2 tuh tak dosa ker???insaf la weyh........tak elok kutuk2 orang......ntah2 korang pon kena kutok ngan kawan baik korang sendiri blakang korang.....renung2 kan lah......

Anonymous said...

poyo la sape bekap tu..dh terok pakai mcm jamban mmg la kene kutok..bodo sape yg bekap tu!!

Anonymous said...

oooooo.....kalau bekap poyo....kalau orang yang ejek tuh sempurna sangat ker?????????

Anonymous said...

dh terang2 salah skati laa...sape sokong artis mmg die poyo sbb dh mmg artis prangai terok2..hahaha

Anonymous said...

mcm mne ko tau semua artis prangai die terok2?????perangai ko bagos sangat r????dah sempurna sangat ker????hey, nobody perfect.....remember that....

Anonymous said...

bodo r spe yg kutuk nie!!!!!

Anonymous said...

dah tak der spe nak kutuk dah ker????hahaha....dah kalah....gi balik r.....dok umah tdo....jangan asyik dok kutok orang jer....

Anonymous said...

hahhahahahhaha
ntah pape ntah
kutuk mengutuk sampai gado...
owg yg di kutuk dapat duit...

Anonymous said...

x elok r kutuk2 org........
terutama agy mengaibkan seseorang...

Anonymous said...

btowl uh!!! x bek mengutuk2 org.....

Anonymous said...

badan da la itam nk open2 lg

azfar said...

badan ko putih sngat ker r??
nak kutuk2 badan org..
cermin lah diri tuh cket..

aku said...

celaka, korang ni pehal?

Anonymous said...

kau tu yg ape hal

Blog Widget by LinkWithin