Header Ads

TERKINI

Syamsul, Diana berpisah ?


Syamsul, Diana ketika zaman bahagia

Syamsul, Diana berpisah gara-gara kehadiran orang ketiga
KUALA LUMPUR: Percintaan yang terjalin sejak tiga tahun lalu antara pe ngarah muda yang juga pelakon, Mohd Shamsul Datuk Yusof Haslam (Syamsul), 24, dengan pelakon jelita, Diana Danielle Danny Beeson (Diana), 17, berakhir baru-baru ini selepas tercetus pertelingkahan besar antara mereka.

Pertelingkahan dipercayai kerana kehadiran orang ketiga itu berlaku di rumah Diana di Ampang, pertengahan minggu lalu. Ia turut disaksikan ibunya, Norsiah Ramli, 45 dan anggota ke luarga lain.

Dalam pertelingkahan itu, Syamsul dikatakan mengasari Diana kerana tidak tahan diprovokasi pelakon itu sendiri. Keadaan itu menyebabkan seorang anggota keluarga Diana dipercayai membuat laporan polis.

Bagaimanapun, ketika dihubungi semalam, Norsiah tidak mahu mengulas me ngenai laporan itu. Menyentuh isu pertelingkahan antara Syamsul dan Diana, ibu tunggal itu menyifatkan ia masalah ‘budak-budak'.


Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

5 ulasan

Tanpa Nama berkata...

Tue namenye tak de jodoh..

Tanpa Nama berkata...

biasa la tu anak muda bercinta... tp jgn sampai bab pukul2 ok... tak baik nt kawen terbawa2 lak...

Tanpa Nama berkata...

diorang ske aja aja fighting....

shafiqah alim selamanya berkata...

jodoh d tngn tuhan.

Tanpa Nama berkata...

Mai couple ngn sy la syamsul... Y.......... Farhana