Tuesday, December 23, 2008

Lana Nordin Pamela Anderson Malaysia?




Gambar kredit kepada
budiey
myfinestlady

Petikan daripada KOSMO!

“Kalau orang sekeliling yang beri jolokan ini, saya tidak boleh hendak cakap apa-apa. Hendak marah pun tidak boleh sebab saya sudah bergelar artis, jadi saya terima saja anggapan ini tanpa melenting tidak tentu pasal.

“Bukan istilah saya kisah ataupun tidak kisah, sebaliknya saya berpendapat gelaran Pamela Anderson Malaysia ini sekadar cakap-cakap nakal orang luar sana”

“Saya menerima saja jolokan ini walaupun sewaktu awal diberitahu , saya terus tergelak besar gara-gara mengenang saya yang kononnya mirip selebriti seksi luar itu.”


Biodata Lana Nordin Info:Murai.com.my
Nama Sebenar: Mazlina Hasan Nordin
Tempat Lahir: Bintawa, Kuching, Sarawak
Profesion: Pelakon, pengacara
Status: Bujang
Filem: Remp-It, Main-Main Cinta.
Drama TV/Samarinda: Gol & Gincu, Kaizer, Astana Idaman 3, Dunia Baru, Mendung Berarak Kelabu, Impian Itu Milik Kita, Kamasutra, Akademi Cinta, Puteri, Cebisan Duka, Aku Juga Perlu Cinta dan Tidurlah Permaisuri
Program: Jejak Pulau (13 episod), XTune untuk saluran Astro Ria.

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



10 comments :

Anonymous said...

ish...geram gak tengok tetek die ni...rasa nak isap je..sedap nampak..

Anonymous said...

poraah...perasan lak tu! muka tak cantik..tubuh pla yg mahu dipamer..pelik2222

Anonymous said...

nak hisap buah dada lana.....kalau boleh, pasni nak ajak lana main terus, biar satu malaya gempark skeet..cipap dia sedap ni!!!!!!!!!

Anonymous said...

nape kat biodata tu tak letak pendidikan baru la gempak sikit jgn harap muka je lawa tp education takde ...

Anonymous said...

gua pedulik pr,mmg tetek lu besar gampang tapi gue pon geram

Anonymous said...

test

Anonymous said...

memang gua rase cam nak isap aje tetek lana nih.. dapat lak jolok pantat de nih memang nonstop aku ajak member 5 6 org terus..sedap kot pantat ketat tetek besar

BLACK666 said...

LATAK DIA R NK TYG BODY KE PE...KITE SEBAGAI MNUSIA BIASE X LAYAK CKP PE2 KT DIA...SO JGN NK BERLAGAK BAIK SGT,,,

Anonymous said...

nak jilat memek bsah.

Anonymous said...

Nak hrp muka mmg x boleh cr mkn lh...nak x nak hatap tetek je lh

Blog Widget by LinkWithin