Monday, November 03, 2008

Abby gagal fail perceraian


gambar hiasan


Abby gagal fail perceraian kerana dokumen tidak lengkap

KUALA LUMPUR 3 Nov. – Artis wanita popular, Abby Abadi gagal memfailkan perceraian ke atas suaminya, aktor, Norman Hakim kerana dokumen perceraian yang dikemukakan artis itu tidak lengkap.

Abby yang hadir seorang diri di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di Keramat Hulu Kelang berkata, dia akan berusaha menghubungi Norman untuk memberi kerjasama bagi menyelesaikan permohonan perceraiannya itu. - Utusan




Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



24 comments :

Anonymous said...

Saya hairan bin pelik ler artis2 ni...kawin cerai macam jadi dunia mereka pula..Bila kawin sibuk habaq 1 Malaysia bila nak Bercerai pun sibuk Habaq 1 Malaysia juga...hai...kita org biasa2 ni tak ler macam tu ada yang lebih teruk lagi tak ler kecok....

Ni semua nak glamour punya pasal rumahtangga pula jadi sasaran...sudah ler.....alangkah baiknya kalau ada masalah sama2 selesaikan secara aman tak yah heboh2 semua org tau kita becerai ker? kawin ker...susah2....

Anonymous said...

kesian la kak abby...akak beri la peluang kat abg norman...demi anak2 dan keluarga tercinta...sabar dan tabah ya kak...sy peminat setia akak akan sentiasa menyokong apa jua keputusan akak...luv u!!!!

peraduanku said...

laman peraduan di malaysia
http://peraduanku.blogspot.com/

Anonymous said...

ini semua c memey punya pasallah. gatal. Dah tau tu laki orang tapi nak jugak. agaknya apa kata family dia atau pun diaorang rasa beruntung akan dapat menantu handsome macam norman. Berlakon tak kemana, konteravasi lagi hebat....MEMEY. Sabar ajelah abby, dekatkan diri Pada ALLAH, Kerana DIA yang tahu segalanya.

Gossip Artis said...

erm,adakah penceraian adalah jalan terbaik untuk semua masalah rumah tangga?Dah menjadi trend untuk artis2 skang plak camtu.

Anonymous said...

NORMAN JANTAN X GUNA BTOL....MEMEY PUN 1,GATAL NK MAMPOSSS!!!!LAKI ORG PUN NK KEBAS MCM DAH XDE LAKI LEN DAN.....BERJUTA LG LAKI KAT DUNIA NIE...SBR EK KAK ABBY,KAMI TETAP SOKONG KAK ABBY....WE ALL LOVE U!!!

Anonymous said...

laki x sdar diri!!!ade ank bini wat mcm sol0, mmg bagus keputusan kak abby 2.cari je laki len kak abby....belambak g laki yang nk kat kak abby.ape yg norman wat kak abby akn dapat balasan.kite same2 doakan.skg nie tuhan bayar cash dah,xde dah kredit2

Anonymous said...

Tahniah memey, malaysia top perampas laki org, buat Abby kita perlu tawakal & reda atas kehendaNYA,

Anonymous said...

abby byk2 sabar n dkt kn diri kat allah..sume org malaysia phm perasaan abby skg..kite sume sokong abby...

kepada norman hakim jantan sial y xgune 2...gi mampos ko..jgn nk b`lakon baik lg la..org dh benciii ko teramat..bodoh n x gune nye jantan..
utk si pmpuan karat memey..ko gi mati lg bgs dr kaco laki org..xserik2..b`lakon ntah ke mana..perampas laki org reti r..sundal n xsedar diri..oye..lg 1 pencuri..curi brg diana danielle ms shooting drama

Anonymous said...

MEMEY..KO SETARAF NGAN FASHA SANDHA Y BANGANG LG SENGAL N XRETI BAHASA..KORANG NI BKN PMPUAN TP BETINE KUTU SETARAF PELACUR...

Anonymous said...

ksian la kak abby..apapun be strong ye.Norman sial.Pandai je u blakon nk minta simpati masyrkt.Bitch!!!

Anonymous said...

klu jantan sialan tu x gatal puki ape pun x jadi.bile divorce or khalwat cases nk salahkan prempuan asal.babi.

Anonymous said...

bukan memey je gatal... norman pon sme.! 2-2 gatal!!
kalau aku jd abby.., aku cri laky len..
mke bknnye x cntik..!

Anonymous said...

tak baik ckp kotor2 n lucah cm ni

kita doakan jer kebahagiaan mereka berdua, biarla yg Maha ESA menghakiminya

cik tikuih said...

Kak Abby teruskan hidup dgn menyempurnakan amanah Allah menjaga anak2...

Abg norman.. fikirkn balik adakah kamu tlh melaksanakan amanah dari Allah dengan m'jaga rumahtangga kamu?

ellina said...

Assalamualaikum...untuk abby semoga sentiasa tabah menghadapi dugaan ini.jika perceraian merupakan jalan terbaik yang dapat difikirkan untuk menyelesaikan masalah ini, lakukan dengan cara yang baik.yang paling penting ialah masa depan anak-anak.

Anonymous said...

assalamualaikm....
saya kesian sangat kat k.abby...
akak perlu bnykkan bersabar menhadapi semua ujian dr allah...allah sebenarnyer nk uji akk...akk bnyk2 berdoa,memohon pada allah supaya allah dapt memberi akk ke keputusan yng terbAik....allah sntiasa disisi setiap manusia....

Anonymous said...

abby sy hrap awk tabah dgn sume dugaan...smoga awk success dlm idup awk...

Anonymous said...

abby sy hrap awk tabah dgn sume dugaan...smoga awk success dlm idup awk...

Anonymous said...

kami semua maklum tentang kisah diorang,so kita sebagai masyarakat luar rasenye xusah la sgt nk mengata2 benda yg xelok..bia mereka selesaikan..amiin.

Anonymous said...

kesian abby. bru je lps bersalin. dh jdi mcm ni. norman mmg xde hati perut.

Anonymous said...

bile xcukup dokumen xleh failkan cerai eh... dah tu apa guna islam peruntukkan takliq, fasakh dan khuluq utk perlindungan hak wanita daripada diinjak2 oleh jantan kebret camni.... xpaham aku dgn pejabat agama ni....

Anonymous said...

norman tu bukan ensem pun... biar la dia dgn memey gadis mentah tu... yucks!!!

Anonymous said...

Hi Abby, saya rasa Abby perlu bersabar sahaja... mungkin ada rahmat disebalik segala kejadian. Mungkin Norman telah dijampi.. siapa tahu... sekarang trend rampas laki orang. Walau apapun diharap Norman come back to u, and when he does please terima dia demi anak. I sayang tengok anak-anak jadi mangsa... Oke bye...

Blog Widget by LinkWithin