Tuesday, October 28, 2008

10:21 AM
47


Memey Suhaiza

NAMA SEBENAR: Suhaiza Suhaimi
TARIKH LAHIR: 25 Mac 1988
TEMPAT LAHIR: Hospital Kota Tinggi, Johor
PENDIDIKAN: Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)
PROFESION: Model, pengacara, pelakon
STATUS: Bujang
DRAMA TV: Antaranya - Rahsia Sebuah Pengorbanan, Kalau Kasih Masih Ada, Jaringan, Karipap Istimewa , Pontianak Air Jernih

PENGACARAAN: Diari Anak Seni Musim 4 & 5

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

47 comments:

Anonymous said...

lar.. sebya ngan aku ker...
igtkn umo dh 24 ker ats..haha..
tp muka sweet..

SITI RADHIAH said...

patut le Norman Hakim TERGILA-GILA dengan dia.. LAWA GILA si memey nie. tapi x perasan dalam TV. Mesti harap muka lawa. Talent ZERO....

Anonymous said...

aaah, minah celaka.... laki org pun ko kebas... tak hengat ke abby tuh baru jerr bersalin..... betina bodoh.....

Anonymous said...

tol tuh! aku sokong!

Anonymous said...

memang magkuk ayun betul la cerita ni...memey awak tuu ppuan..apa perasaan ko kalau laki ko kena tangkap khalwat dgn ppuan lain....
satu hari ko akan kena gak same mcm maner ko kacau rumah tangga org dan ingat ko tu akan berkhawin gak satu hari nanti...
pikir la sikit...bini dia tu baru lepas bersalin..yg ko gatal sangat nak merenyam ngan laki org naper
si jantan tu pun satu gatal tak cukup satu..
pada aku kalau ko nak main ppuan pun cari la yang berada sikit...setakat budak higusan macamtu..
kepada kak aby sy akan sentiasa dokan kebahagian akak n anak2 walaupun tanpa kehadiran insan bergelar suami..
saya harap akak tabah ok.....

Anonymous said...

macam x penah tengok la si memey ni....aku nak cuba tengok dia kat dalam tv....belakon ke, nyanyi ke,,,pengacara ke....macam tak glamor sangat....tapi dah jadik kes ni....glamer kot.....

Anonymous said...

sial r punye pompuan...
harap muka jer lawa aku dr dier,tp perangai csm sial..
apa la ada kat norman hakim tu..
yang kau tergila2kan sgat..
da la dahi luas..
bley wt padang golf, airport pn bley..
wakakakaka.......
yang si norman ni igt muka tu ensem sgt ker..
nasib bek abby tu nk jer..
BODOH...!!!!

Anonymous said...

bodoh la korang ni,memey ni berlakon citer fara syakira yang anak yusof haslam poyo tu berlakon.watak dia nama syakira

Anonymous said...

memey??? never heard that name..
tup2 nama dia kuar lam paper kn tgkap khalwat...nmpk sgt tak glamer,tak pnh lak tgk or nmpk dia belakon mn2 drama..kalu ada pon,msti cite tu tak best or lakonan dia haram tak best..cr publisiti murahan jek lebey..budget hot!

Anonymous said...

biasa je muke nye kalu nak tgk pun....si memey ni...apsal nak wat benda yg luar biasa heh...nak glamer ke? tak betul cara tu dek.....betul lah....nafsu tu benda yg paling besar kat dunia nih.....belajar dulu dek...amik degree ke...belajr memasak ke....tak payah belajar wat benda yang kurang menyenangkan.kalu ye pun nak kat norman.....pilih lah cara yang betul...bukan dengan cara macam nih.nikah dgn cara yang betul...kalu mcm nih...rosak lah reputasi adik....takpe...ko berani buat ko beranilah tanggung....di dunia dan di akhirat....kami tak tau yang sebetulnya...ko tanya hati ....batin....akal.....dan diri ko sendiri....jgn main2.

Anonymous said...

oh yg blakon dunia baru 3 jd chichi arisan tu kn?????

Anonymous said...

xdela lawa sgt..abby lagik lawa..die ni lawa biase je..
lawa b'sepah..

Anonymous said...

pmpuan x sdar diri t0l!!!!!!!!!!!!!ko ingt ko bagus sgtt....ko tgu la nati ko kawen ngan norman 2,norman akn wat benda yg sme kat ko gak,msa 2 baru ko ingat langit nie tinggi ke rendah...muda g cek oi...p la blajaq dlu

Anonymous said...

SPM je!!!!!!aku ingat baru blik luar negara ke...hehehehehhehehehe...bodo jugak pmpuan nie..nape la si norman gelong 2 kata die nie bijak sgt...buta ke!!!!!

Anonymous said...

xlawa pn aku tgk mgkuk ayun ni.org lawa xperlu mekap lebih2.ni asal kuar majalah je muke mesti bertepek-tepek dgn mekap.wahahah.muka mcm ni lawa?dah mekap tebal gile pn npk buruk lg.org asli yg mekap tebal2 15 inci mcm dia pn lg lawa la.igt la betina.hari ni ko sktkan hati org, lambat laun ko mesti dpt blsn jgk.tak kat dunia, tgu la ko kat akhirat.doa org teraniaya ni diangkat malaikat ke langit.blaja pn xtgi mane, igt dri tu bgs sgt.

Anonymous said...

woi betina!!ko xtakut ke Allah bg blsn kt ko.blsn ni xsemestinya norman tu bduakan ko aje tau x.nanti ko nk mati susah sb dosa ko xdiampunkan oleh kak abby.azab dlm kubur, seksa api neraka xpyh cerita rr.kt dunia ni pn dh bhutang byk dgn org.nanti rezeki ko Allah tarik balik, muko ko yg ko perasan cntik tu tp sebenarnye buruk gile(hidung kemek, lubang hidung kembang,sb tu ko amik gambar je mesti serong,sb takut hidung kemek ko terserlah kebesaran lubangnya,wahaha) jadi lagi bruk sb doa org teraniaya Allah cepat makbulkan.tunggu ajelah pembalasan yg sudah tersedia utk ko dan norman hakim dahi luas gile tu.

Anonymous said...

ape2 jela memey oii...
asl la ko nih xpkr pnjg..dh sgap sgt ke nk kt laki org tu...?? dh tu bt mka tlam 10inci...mmg ko nih jnis bhsia kmpung kot...sbb tu r kazen2 ko pown xley blh dgn prangai ko...1 ari ko dh knl lgit tggi ke rndah bru le ko taw..

klu ko xmalu aku xksh, ni ko xpkr ke mak bapak ko...mst dorg kne hina dgn prngai ko nih..sian kn????? klu aku jmp ko kt dpn aku, nk je aku ludah mka ko tu....

CruzeShot said...

Setiap manusia melakukan kesilapan jangan salahkan dia nie je..korang semua pon banyak buat silap jugak.....sedar lah diri tu sikit........

Anonymous said...

Memey tak glamour dlm karier TAPI glamour Rosak Rumahtangga Orang!!

Anonymous said...

memey sedap ke norman 2..??sukahati kau laa nak ambik laki org..tapi ingatt..???...tunggu jee tiba masa kau lak nanti jee...??tungguuuu...!!!!hampehhh..!!!!

Anonymous said...

urgh!!! benci tgk muke dier 2..dier blakon dlm Dunia Bru 3 ke??
rse mcm ye kot..PETEWIT!!!!!(aku tgh ludah kat ko phm!!) lpus..klu nk jd GLAMOR..jgn gne cre nie..byk gi cre..aku rse..smpei BLE2 pun ko x kn glamor sbb ko dh rosak UMH TGGA OWg..PHM!! PETEWIT!!

Anonymous said...

untunglaa lu memey... tak payah penat2 berlakon banyak2 drama/file, skrg lu pun da glemer abis........!

Anonymous said...

memang kurang cerdik betul budak pompuan ni.awatlah dok buat syok kat jantan yang dah beranak pinak tu.tak boleh nak salahkan sorang aje.dalam hal ni mangkuk berdua ni memang damn gatal.merenyam.kene tangkap dengan tuala basah lagi.tak malu ke kat anak2.kalau aku jadik anak kau nanti norman, aku malu giler nak gi sekolah.ko kene bayar apa yang ko buat kat anak-anak ko tu.memang tak senunuh.

Anonymous said...

wei pompuan........muke mcm haprak ader hati nak amik laki orang...dahlah budak kampong....memalukan budak felda jer..insaflah memey oi...

delila said...

over gila..arem benci gila dia nie..

Anonymous said...

poyo lar wey..dasar lorh PERAMPAS!!!

Anonymous said...

mana ada cantik pompuan ni....
cuba korang tengok betul2...harap mekap tebal je...hidung kembang / besar semacam..

Anonymous said...

mmg sial ler c memey ni...memey sememeh..ha elok sgt ler tu..dh ler bpk nye pn sokong prgai setan anaknye tu..ada ht nk amik norman c gatai tu nk wt menantu???menantu hantu adala..hrp korg insapler..

Anonymous said...

asslamualai]kumm....
woi memey ko insaf lah....
ko ingt ko tu ley lpas ker dr nk masuk syurga/?????
ko tu layak masuk neraka jer
betina jahanam!!!!!dah lodos!!!!

Anonymous said...

memehh~

Anonymous said...

assaalamualaikum......
memey......pe yng aku nk gtau ko ni aku arap2 ko insaflah,bertaubat...aku ksiankan k.abby...ko ni per perasaan ko nk ek bila ko dah ditngkap khalwat???mesi ko suker kan...dapat heboh saner sini...ko x glamor jd artis,tp skrag ko dah glamour jd pelacur...naper dulu ko x pilih jer jd pelacur???kan senang...x payah susah2ko jd artis...dapat duit bnyk....aku xfham lngsung ngan sikap ko ni...ko tu masih muda lg..jgn lah wat perangai...ko x kesian ker mak bpak ko tu....aku pun jahat gk memey...tp aku x lah smpai nk malukan mak bpak aku....aku keja kilang jer..tp xlah nk nyuashkan hdup mak bpak aku...ko insaf lah memey.....

Anonymous said...

pirrrrrrraaaaahhhhhh

Anonymous said...

memey...
what goes arond comes around k...sya x doakn kburukn awk,..
tpi u must face it la way....
jgn laa dok mnyepi jaa slesaikn sgala pebalahan...xelok lari drpd mslh....awk tuh pmpuan so 4 sure xlama ag awk akn rasa apa yyg abby rasa....ALLAHC ITU MAHA ADIL....

Anonymous said...

memey...
what goes arond comes around k...sya x doakn kburukn awk,..
tpi u must face it la way....
jgn laa dok mnyepi jaa slesaikn sgala pebalahan...xelok lari drpd mslh....awk tuh pmpuan so 4 sure xlama ag awk akn rasa apa yyg abby rasa....ALLAHC ITU MAHA ADIL....

Anonymous said...

bohsia kg puki busuk............................

Luna Violet said...

Eh,taste kau memang yang ''SECOND HAND''ker.Memey carilah orang lain.Kenapa lah kau nie sibuk sangat nak rosakan rumah tangga orang???hobi kau ke????

Anonymous said...

oyyyy!!permpas!!ko xmalu ker hah..merampas..laki 0rg!em..sepadan lahh..2..dgn norman yg gatal n ko yg getik!!kalu ko xgode..norman xdernye jdi camney..

Anonymous said...

pompuan x sedar diri!!!!!!memey nie mcm lawa sgt..bru blakon ckit nak mlbih2...dah la rampas laki org!!!!x malu betul...mcm x de jantan lain lgi ke nak cri...x laku kerr????smpai nak rampas lki org..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bnyk org benci dgn ko...!!x sdr dri btl....huhhhhhh!!!!

Anonymous said...

pompuan x sedar diri!!!!!!memey nie mcm lawa sgt..bru blakon ckit nak mlbih2...dah la rampas laki org!!!!x malu betul...mcm x de jantan lain lgi ke nak cri...x laku kerr????smpai nak rampas lki org..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bnyk org benci dgn ko...!!x sdr dri btl....huhhhhhh!!!!

Anonymous said...

memag memey 2 btne xsdar dri dah la rosakkn rumah tgge org pastu wat mke xbsalh je sial tol la memey ni tp c norman pun asek backup memey je pe hal lak kn memey sial xsdar dri n kurang ajar

Anonymous said...

uih marah betul komen2 ni.. ni mesti akak2 ni pun laki penah main luar, dah marah laki masih tak puas jugak, memey pulak kena marah.. heh heh...
jgn marah ee kak.. gurau
*abey tu gemuk la... memey lagi hot dan sedap, steady abg norman

Anonymous said...

aku mmg meluat tgk si memey tu,xyah nak tnjuk baik lah kat whi tu.......xde sape nak sokong ko wahai p'puan xsedar dri.laki org ko nak rampas,xngaku p'puan mcm fasha gak ko ni kan...serabai la.............

Anonymous said...

..aikk,napa tak mengaku pla 'dua ekor' ni..jgn lah nak mempertahankan maruah u all tu..dah nmpk salahpun..knapa tak mengaku pulak! memek beri jawapan pun macam baca skrip he.he.agak2nya c botak yg tulis skrip tu kot!! kahwin ajelah..kalu mmg dah terlanjur kawin ajelah..lelaki tiada kesan apa2.tapi perepuan yg rugi.alang2 menyeluk pekasam biar sampi ke pangkal lengan...hu.hu.hu.

crazee said...

damn suck GERL ! u emg gerl perampas !

crazee said...

excuse me , lawo u ol cakap ! grr ! SIS Aby better then her ! BUT NORMAN toh dh gatal nak berbini dua !

Anonymous said...

saya bangga jadi rakyat malaysia yang 'prihatin', dan suka mencarut,mengutuk, memaki hamun dan menghakimi orang lain dengan emosi tanpa usul periksa ke atas rakyat sendiri..mereka rasa puas bila dapat menyemburkan kata2 kesat ke atas orang lain dan berharap orang seterusnya akan bersependapat sepertinya juga..Uniknya rakyat malaysia.

Anonymous said...

this girl (agaknya la) is really cosmetic pretty.

cuba ambik gambar bangun tidur, aku lagi lawa.

gayah cun

Blog Widget by LinkWithin