Wednesday, October 29, 2008

Gambar Sharifah Aleya n family










Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



17 comments :

Anonymous said...

mak dia je yg pakai tudung...

Anonymous said...

anak beranak cam puki

Anonymous said...

hebat...hebat...hebat.....?????dasyat...dasyat...dasyat...????
takut...takut...takut.....lu pikirlah sendiri...betul x nabil????

Anonymous said...

tetek kecil nak pakai mcm tu jugak...perasan...

Anonymous said...

ya allah..
npe la parent dorg x tgur ank pakai mcm 2..
mcm mnyokong lge lak..
x tkt ker nk mnjwab ngn allah nnt..
x tkt ker jd mcm shrifah aleya ri2..
kn tngkap bsah..
uat malu fmily jer..

Anonymous said...

harapkan mak diorang jer yg pakai tudung tapi anak-anak betina...ishhh..seksi siot..i look stupid when i speak in malay...huhuhuhu..meluat btul

Anonymous said...

janji pantat anak2 diorang pink n wangi.

Anonymous said...

bakal Golongan ahli neraka..

Anonymous said...

kat dunia bahagia cam ni, agak2 kat akhirat sok...bahagia gak ke

Anonymous said...

cantik-cantik.....

yOur fans... said...

mak diorg pun x larang macam mane la diorg nk dgr ape kiter ckp ni.we are just their fansp ...tp among their family , I like amani cuz she looks so cute....tp dier la yg paling seksi rasernyer la...

hamba yg hina said...

salam,yg korang sibuk nk tentukn dorang ahli neraka knape?korang 2 sape?malaikat ke?pndai2 ckp dorg ahli neraka?dh confirm ke korg 2 ahli syurga?bwk2 la btaubat...jgn dsebabkn mulut korg 2,dorg jd ahli syurga..ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALE2NYE..so jgn nk pndai2 k..mintak maaf blk ngn aleya n famly coz kt xtau ble ajal kt..takut2 xsempat nk mntak maaf pulak..

Anonymous said...

mase zaman dulu2 mak bapak dia pun wat camtu...
tak heran la anak betina jd cam tu

Anonymous said...

buat hamba yg hina

sok kalau anak pompuan ko buat camtu, jgn lak ko 'pandai2' ckp anak ko tu ahli neraka. Mcm yg ko ckp, kan ker ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALENYER..... sebaliknyer ko yg kene bertobat.... kan..kan..kan

jomgosip said...

Gambar-gambar cam ni jgnla sampai kita yang nak begaduh...ilek sudah..ye tak? cuma jadikannya pengajaran...pengajarannya : bila gambar ni dah tesebar cam ni ramai yang mengata betul tak? tapi jgn la sampai keterlaluan mengata tu biarlah mengata nasihat jgnlah mengata yang bukan-bukan....ok...ceh, cam bagus je aku ni...hahaha..daa~~

mypanty.blogspot.com said...

Kita Melayu jangan nak ngada-ngada pakai full bikini di public haaa...

http://mypanty.blogspot.com

klinik-obat.com said...

mamanya berkerudung tapi kok anak-anaknya pada pake tangtob doang???????

Blog Widget by LinkWithin