Wednesday, June 11, 2008

Artis dan kereta kesayangan














Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



5 comments :

Anonymous said...

mcm xcaye je zarina 2 dh ada keta
BMW..
mila yg slalu dpt undgn menyanyi
pun bru je dpt keta toyota..
apatah lagi zarina..
jrg benar nmpk dia ada undgn menyanyi..
ntah2, keta sponsor..

AKU baa........... said...

BA...TAYANGLAH HARTA DUNIA KAMU TU...NANTI AKU P CURI WAKAKAKAK!!!!!!

Anonymous said...

suka sgt laa nak tayang keta tuh... patutlaaa ramai artis kene samun laaa, kene ragut laaa.... aku yg pakai kete kelisa nie pun tak suke menunjuk2.... HIK HIK HIK.........

mrf said...

paling gua respek zahid..skyline r34 tu..mmg usha keras mamat ni. tapi si sazzy punya delsol dulu kaler ijau..cat oren dah tak comel la plak..dah kawin dgn lelaki kaya pon nak pakai honda cabuk tu lagi, mintak la bmw ke kat laki ko..ehehehehe..gurau..

klinik-obat.com said...

wow,.,. mobilnya keren-keren,.,.,.

Blog Widget by LinkWithin