Thursday, May 29, 2008

7:49 AM
21


MORE PICTURES


Zarina Ann Julie menimbulkan kontroversi lagi dengan gambar panas beliau.Gambar-gambar ini di’percayai di’ambil ketika berlangsungnya satu parti liar di Port Dickson baru-baru ini seperti yang telah diberitakan dalam Harian Metro. Adakah ini role model yang ingin ditunjukkan oleh Artis di malaysia?

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

21 comments:

lyda said...

aper2 jelah artis kita sekarang ni...hancurrrrrr....

Anonymous said...

x nk mengaku konon..
dh sah t'pampang gmbr dia tu!!
masih x nk mengaku!!
dia mmg tdk prnh wat slh pada aku,
tp mmg aku x suka dia ni..
perasan cantik!!
perasan kurus!!!!
sdgkn dia tu gemok!!

Lady D said...

aku rasa dia ni ada masalah la...mcm2 la minah ni....emak ayah dia tak marah ke erk...?

Anonymous said...

Ok la ni, aku dok tunggu filem di pulak ni, sekurang-kurangnya di atak membosankan dunia artis kita...GO ZARINA GO

Anonymous said...

DAHLAAA AKU TAK SKE MINAH NIE, BILE DIA WAT KONTROVERSI LAGI DGN BIKINI NIE, MAKIN MENDALAM TAK SKE AKU KAT DIA......... DA WAT SALAH DULU, NOW WAT SALAH BALIK.. THEN MINTAK MAAF.... PASTUH BUAT LAGI, THEN MINTAK MAAF... INGAT ORG MALAYSIA NI BODOH KE?

Anonymous said...

ok la ni.... tapi aku rase kalau die bogel xpakai pape lg ok.... so... aku cabar pompuan ni,alang2 ko tunjuk ckit2 baik ko tunjuk sume yang ko ade.... amacam??? ada berani????

azleah said...

Dia ni teringin sangat nak jadi Bintang Filem Lucah tapi kerana beragama Islam dan berbangsa Melayu dan masih tinggal di Malaysia so ini aje la yang dia mampu buat. Kalau dia tinggal di luar negara, mesti dah lama "main aksi" dengan pelakon Bintang Lucah yang lain.

Anonymous said...

NTAH APE2 MINAH NIE....
DH XRETI ADAT ORG ISLAM KE.....BAEK XYAH TTP2 BUKA JE TRS

Anonymous said...

nape die x digam ek????
sdngkn si faizal tahir tu buka bj digam 3bln........ni si minah perasan jambu nie nape x digam????
artis pompuan tayang bdn sume pihak ttp mata.......

Anonymous said...

ZARINA AN-JULIE ni mental la. reputasi dia dah lama dah hancur dr dulu aku dgr cerita pasal minah ni . sekejap ngan laki ni sekejap ngan laki lain. gatal!!!

SYAFIQAH said...

haha!!!!padan muka kalau dia p sandakan kompom kena rogol sampai mati!!!!!!!! KALAU CANTIK NDAK APA JUGAK...INI BUUEEK!!!!!..CANTIK LAGI PRUVOSCIS MONKEY D SEPILOK!!!!.

Anonymous said...

uina, marah butul org sandakan nie sama si zarina..rilek ko jo....

Anonymous said...

bajet cun la 2?
susah kalau da syok sendiri

Anonymous said...

minah gedik
perasan cun
aku la cun
harap seksi ja lebih
blah ko
sah dah penah kena jolok

Anonymous said...

minah gedik
perasan cun
aku la cun
harap seksi ja lebih
blah ko
sah dah penah kena jolok

Anonymous said...

sorg lagi akan jadi kayu api kat neraka nanti..tolong la yer..tolong bakar org kapir yang selayaknye dgn awak tue.terime je la nanti, jgn lak jerit2 Sakittttt..........api mancis pun dah auchh auchhh..emm lu pikirla sendiri dah besar pun..

Anonymous said...

emang yah, malaysia tuh gak punya muka!!! gitu2 pake ngejudge artis2 indonesia rusak, seronok & bejat! jujur kita akui emang entertainment indonesia seronok tapi seronok yang bermanfaat. gak kayak lo pade, artis2nya ngakunya baek2 gak taunya malah BEJAT & SARAP! inilah wajah malaysia sesunguhnya!!! hahaha, ke laut aja deh lo...

Anonymous said...

Yang mmg muzik Indonesianya Seronok,tp peminatnya xde otak smuanya,buang ke laut aja kasi mkn ikan..Dangdut Lagi smpai subuh..dtg malaysia jd maling/perampok/penyamun...menyusahkan orang..dh diberi tolong makin menyusahkan...Ini Fakta...hahahahahahaha

ellina said...

Assalamualaikum.stupid betul la minah ni! otak dah letak kat lutut kot...konn2 nak bergaya mcm mat saleh la.muka mcm innocent but perangai Nauzubillah! mcm ni agak2 ada x mak makcik2 nak buat menantu ekk? bila pic dah tersebar, time 2 br la nak ngaku tersilap la...apa la...bangang...

AZREEN said...

hahah...
artis as role model?!
glerr!...
saper punyer idea?!!
ad artis yg elok ke...
x artis ad ar kot..yg da insaf
btw, they all pun dun wan 2 be known as artist anymre...
;P

Anonymous said...

artis skrg x gne...byk buat kontvrsi je...buat malu org islam n org mlayu....ble da trknal cmni lar tyang cne tyg cni..pastu kluar gmbar BODOH die x mngaku.....da nk mmpos cgt agk nyer......ad otak pk lar sndri....mybe otak die bg anjig mkn kot....

Blog Widget by LinkWithin