Header Ads

TERKINI

Farah Af2 kini bertudung?


klik untuk besarkan

Cantik dan comel molek bila Farah Af2 ni memakai tudung. Tetapi dimaklumkan bahawa pemakaian tudung ini adalah untuk mengacarakan rancangan Rasa Halal Orient di Astro Oasis sesuai dengan imej stesen ini yang berkonsepkan islamik. Semoga imej ini berkekalan hendaknya.




Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

7 comments

Anonymous said...

btol ke ni..ke saje je..hehe

amir said...

rasanya dia hanya tutup masa program astro ni je kot..dia kata dalam artikel akhbar tu dia belum sedia lagi memakai tudung..mungkin di masa depan

Anonymous said...

belom bersedia la konon....takder istilah bersedia atau tak...sbb bertudung n menutup aurat tu kan WAJIB

amir said...

yess..agree with u anon...there's no istilah bersedia atau tidak...cuma didoakan beliau dapat hidayah macam noorkumalasari, wardina dan artis2 lain yang sudah bertudung...

jessy said...

Oh ya, lagi marak neh artis bugil terbaru, cek disini www.modelbugil.cn

ellina said...

Assalamualaikum...klu betul farah dah bertudung Alhamdulillah.cute sangat klu farah pakai tudung.looks very nice...

Anonymous said...

besarnya gigi..x cantik langsung!!! hidung penyek je.