Wednesday, March 12, 2008

10:53 AM
30
Pasangan couple yang selalu digossip di media2 hiburan di Malaysia ini akhirnya berpisah jika mengikut keratan akhbar ini. Cinta tak kesampaian..yer ke..heheh..anda nilaikan sendiri


Photobucket - Video and Image Hosting
klik untuk besarkan

Photobucket - Video and Image Hosting
monyok je jehan..

Photobucket - Video and Image Hosting
ketika bahagia bersama

gambar jue yang hangat

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

30 comments:

Anonymous said...

LAAAA, BERPISAH PULAK DA???????? betul ke jehan dgn jue da berpisah? laaaaaaaa.......

Anonymous said...

lorrrrrr.....
awat plak berpisah.....
ishhhh.........
cinta bagai nak rak.....tup2 putus gak
........pa la.......
huh..........

Anonymous said...

kapel pastu break..
pastu kapel pastu break..
elok ar tu..
BODOH :((

Anonymous said...

JUE TU DH LA MACAM BABI..

Anonymous said...

la..ciannye..2 r,len kali jgn slalu sgt ckp kt media kononye saling memahami..memerlukn..da jd cmni,

boogie girl said...

aku memang cukup menyampah kat pempuan ni..ako frust tertonggeng sbb dia..skrg jehan pulak..tang mana agaknya yg diorang tengok lawa kat ju ni..katak pisang kat belakang rumah aku lagi lawa..entah apa apa pempuan ni..berlakon pun bukannya pandai sangat pun..gedik je lebih...

fartlover said...

Moga Jue nanti akan bertudung pula, pasti lebih cantik :)

Anonymous said...

Biaseler artis..
Ala2 holiwud la katekan..

http://politicalconspiracy.blogspot.com/

Anonymous said...

clash sane..clash sini..
mcm le lawa sgt
maya karin 100kali lawa lg dr ko 2..

Anonymous said...

itu lah org tua2 pernah berkata kalo berkasih jgn lama2, jgn tayang sana sini mcm la korg je dlm dunia ni yg bercouple. kalo yg bertunang tu plak x yah le heboh 1 dunia nti tak jadi korg gak yg malu..tu pun kalo ada maruah le..malu le agaknya. yg tak malu tu tetap mcm biasa. mcm x de apa2 yg terjadi. dah jd habit dia agaknya. kepit sana sini..dedah sana sini..peh tu clash. tak takut dosa ke diorg ni?? agaknya dlm kepala otak & diri diorg ni malu tu takde, tak wujud langsung. nti bila anak2 buat perangai mcm tu mulah salah kan anak padahal tak sedar diri yg awak tu ngajar anak2 jd mcm tu. bwk2 le insaf, hidup ni tak lama..ntah esok lusa sakit tak sempat taubat..awak juga yg tanggung. fikirkanlah....

Anonymous said...

da x der jdoh nak wat cam mane...

Webcam said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

bagus la tu...
asam garam dunia artis..
bila dah BUAT TUT...
bila dh terlanjur..
bila jehan dh rasa sedap ke tak tetek jue tu..
mula la diorang berpisah...

Anonymous said...

bagus la tu...
asam garam dunia artis..
bila dah BUAT TUT...
bila dh terlanjur..
bila jehan dh rasa sedap ke tak tetek jue tu..
mula la diorang berpisah...

Anonymous said...

bagus la tu...
asam garam dunia artis..
bila dah BUAT TUT...
bila dh terlanjur..
bila jehan dh rasa sedap ke tak tetek jue tu..
mula la diorang berpisah...

Anonymous said...

ala..
jehan dah rasa jue punya tetek..
lepas tetek dier tak sedap..
diorang break la...
itu puncanya...

Anonymous said...

ala..
jehan dah rasa jue punya tetek..
lepas tetek dier tak sedap..
diorang break la...
itu puncanya...

Anonymous said...

ala..
jehan dah rasa jue punya tetek..
lepas tetek dier tak sedap..
diorang break la...
itu puncanya...

Anonymous said...

ala..
jehan dah rasa jue punya tetek..
lepas tetek dier tak sedap..
diorang break la...
itu puncanya...

Anonymous said...

Dua2 pn murahan...nk lagi si jue 2...muka kalo lawa xpe..ni make up r tebal2...mmg dorang dh cm laki bini pn..mksud aku dh tido same...xcaya..??? wait n see lo..

poyo beb! said...

jehan,jehan..ksian r aku tgk..2 la umum couple mcm nak rak tut tut putus jgk..2 la rampas hak orang..tp aku rasa si jue 2 dah abis rr..!!dua2 pun dpt.mst dia dah dpt rasa antara ako nge jehan mn yang bez siot..!!lps ni cr mat saleh r ko jue .besar batang 2..dah besar bengkok plak 2..x sunat..hahaha

fartlover said...

Moga Jue nanti akan bertudung pula, pasti lebih cantik :)

Salah satu sebab saya tonton Impak Maksima ialah kerana Jue. Comel, cute & sexy. Tapi moga nanti akan berubah dan bertudung manis.

Anonymous said...

JUE N JEHAN YG BENGONG...KAPLE SAKAN..CANANG SN CNI...CM LAKI BINI IDUP NYER..ALA2 ORG BARAT LAK.
PAS2 G MN2 B`2 PAKAI BAJU SEDONDON N TIME POSING PELUK SAKAN CM NGAH GERSANG JE..LAST2 DH PUAS MAIN..CLASH LAK..CIAN KT DUA2...SLL WT DOSA JE..

nurkasih said...

bpisah da...hurmmm 2la trend artist zmn skrg...kapel putus..kawin cerai..dorg igt sume ni ape...mmgla xdinafikn sume ni jdoh...tp kt bina hub 2 kn ad mtlmt dr awl kita mulakn hub...2la pgjrn nye jgn la rampas hak org..xberkat...Allah klu xbls dia xkira ms...

Anonymous said...

Dunia artis..
memang cmtu..!

Anonymous said...

bepisah juga Jue ngan Jehan...tak tahan langsung...Jue,Jue...kenapalah ko ni cantik sangat

himza said...

klu perempuan dah berpisah ngan seseorg lelaki, adalaa maksudnya..sama laa dgn lelaki tuh, tp klu satu negara tau yg jue dah putus ngan dua org balak, maksudnya ada laa yg tak kena dgan jue tuh... bukan nak tuduh tapi lumrah dunia mcm tuh... lelaki nak yg BAIK jer..yg sopan.but for FUN, okaylaa kot...
tak kisah dunia artis ke dunia datok-datin ke dunia org kampung ke, yg penting, cara hidup Islam tuh yg kena ada..klu diterapkan Islam dlm penampilan diri dan kelakuan luar dalam, sah seseorg tuh dipilih n takan berpisah...neway, tuhan tahu segalanyaa...kita sebagai hamba, doakan jer..
buat jehan n ako, gua suka lakonan korang...chaiyok2...
buat jue, ubahlaa diri, neway dia acting power.. lagi power drpd Minah suara kepit tu...huhu2

Anonymous said...

ayah jehan miskin gila ada dok merayapp kat sungai petani kedah..
kalo tk percaya...polis ada kol jehan suruh mai amik ayah dia tapi dia tk mengaku ayah dia...
sebijik mcm muka jihan

Anonymous said...

iskh, jgn dok merapu...
minta maaf balik ye...
kalo ade salah silap kt sini..
kitorg dgr citer jer...
tapi citer sini dengar boleh percaya jgn...

Anonymous said...

ayah jehan miskin sakit ler kengkawan....
apa2pon kita berdoa agar dia cepat sembuh

Blog Widget by LinkWithin