Friday, February 08, 2008

8:02 PM
5




Bayi perempuan seberat 3.26 kilogram bernama Fea Eryssa binti Mizal Zaini adalah cahayamata kedua pengacara popular AC Mizal bersama isterinya, Amylea Rosnaida.
Sebelum ini AC mempunyai dua anak lelaki Mohd Shafiq Iman dan Mohd Shabil Iman hasil perkahwinan pertamanya.tahniah untuk anda berdua


Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

5 comments:

Anonymous said...

membina kebahagiaan di atas kehancuran org lain...anak2 y lama di abaikan...kesian dorang..

Anonymous said...

ntah ape diorg bg name ank diorg tu.. ade mksd ke? cri la name yg molek2 ckit.. nama2 islam.. x ke diorg tu org islm.. name ank dorg yg laki pun x sdp.. nk name glamour je! mcm name org brt! bile bsr nnt otak ank tu akn m'jd karat jugak!

Anonymous said...

first saya nak ucapkan tahniah pada abg ac ngan kak amylea coz dapat cahaya mata yang kedua.abg ac so cute tau baby abg ac..grm saya tgk tau baby abg ac iaitu fea eryssa..tahniah lagi sekali saya ucapkn...

Anonymous said...

Aku bahagia tengok org bahagia... tapi anak2 yang terdahulu di abaikan... bukan ke diaorg pun dari benih yang sama?? si Ac ni tak pernah pon bercerita tentang 2 org putera dengan safnie...entah2 nafkah pun tak bg.... huhuhuhuhu...

klinik-obat.com said...

sampean tu ngomong opo to le,.,.le,.,.

Blog Widget by LinkWithin