Header Ads

TERKINI

EH! 20 Yang Anggun?

Dalam perjalanan ke Office dari cheras menghala ke KL, terdengar di radio Hot Fm mengenai EH! 20 Yang Anggun ni..apa kebendanya eh anggun ni .so di bawah ni 20 calon yang dikatakan anggun itu ( ye ke..:-) Undi jangan tak undi. nak bagi komen pun boleh. kot-kot ada calon pilihan hati tak tersenarai ke..ada calon yang tak layak ke. JOM undi







*boleh pilih 3 undi

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

9 ulasan

Tanpa Nama berkata...

jom kita pegi saksikan!!
sape paling anggun!!

Tanpa Nama berkata...

Aku rse ramai yg xlyk..yg bg aku xanggun pn!! ye r artis kt mlysia ni xbyk choice pn..k`bykn calon pd aku x bp anggun kecuali dynaz, hana...xphm aku cane p`milihan 2..!! bg aku artis kt mlysia ni yg anggun..camelia, erra, nasha, lisdawati, umie aida, fasha. tp pilihn eh! kali ni btl2 xmsk akal..lbh2 lg dekna, misha, atilia n ramai lg r...

Tanpa Nama berkata...

ye la.paling kelakar yg xanggun pun leh tercalon.cthnya, suki,arafah,yanie,ezlynn,dekna.yg tak tahan nye..si tomboy elizad yg tak lawa lgsung pn leh tercalon gak..sape r yg pilih 2 ek???

Tanpa Nama berkata...

anggun!! x anggun pun

Tanpa Nama berkata...

Bagi majalah anggun...`Anggun` means b`pakaian seksi, t`dedah sn cni n men`dada` cam misha omar 2..nk tunjuk r 2..aku btl2 xphm r..apsal artis skang ni melampau sgt dlm b`pakaian...ade sesetengah 2 pakai nmpak setengah payudara.aku tgk pn naik geli..dorang xde family ke?? npe dorang xmalu..??? cm nora danish, dynaz, elizad n ramai lg r...ape tujuan korang b`pakaian cm2..?? knn ikut fesyen semasa...pala hotak r fesyen..b`fesyen r korang kne bakar api nnti k...

Tanpa Nama berkata...

Bagi majalah anggun...`Anggun` means b`pakaian seksi, t`dedah sn cni n men`dada` cam misha omar 2..nk tunjuk r 2..aku btl2 xphm r..apsal artis skang ni melampau sgt dlm b`pakaian...ade sesetengah 2 pakai nmpak setengah payudara.aku tgk pn naik geli..dorang xde family ke?? npe dorang xmalu..??? cm nora danish, dynaz, elizad n ramai lg r...ape tujuan korang b`pakaian cm2..?? knn ikut fesyen semasa...pala hotak r fesyen..b`fesyen r korang kne bakar api nnti k...

Tanpa Nama berkata...

Menyampahnya aku bukan semuanya anggun kecuali Dyanz,Marsha AF3,nora danish tu tak pelah ni yg hodoh !!!!

Tanpa Nama berkata...

knplah artissekarang nie asyik nak tunjuk bentuk buah dada diorang ja ha? artis sekarang ni betul2 da ikut gaya barat. tapi sedarlah sikit korang tu beragama islam x elok nak lebih2. kita yang tengok diaorang tu rasa geli tau. diaorang tak malu ka nak tunjuk-tunjuk kat orang buah dada tu? kalau nak jadi anggun pun jangan la pose mcm tu? ataupun pengadilan pilihan anggun kali ni mesti tunjuk kat semua orang bentuk body kot? kalau nak jadi anggun pun jadilah seorang yang natural janganlah terlalu gedik.

Tanpa Nama berkata...

apsal yg x anggun pun leh tcalon ni?yg x glamor pun leh msk.pelik betul la.bg aku yg anggun kat situ cume dynaz srg je..