Header Ads

TERKINI

Galeri Gambar Dafi Af5

37 ulasan

Unknown berkata...

mamat nie bole tahan hdsome...suka dgar lagu " BILA TERASA RINDU " first dengar ingatkan yusry kru yg nyanyi tak pun adam af2...rupe2 nye si DAFI yg nyanyi...sora hampir2 cam yusry & adam af2...

Tanpa Nama berkata...

DAFIII, NAME I DANNY.. I NI MINAT GLE2 KT U. I NK JD ADK ANGKAT U LEI X? KALU BOSAN PLZZZ MSG ME AT 0179122032... IGT TAU.. NIK AQMAL DANIAL..KITE SELALU UNDI ABG DAFI MASE AF DULU....

Tanpa Nama berkata...

HAI ABG NAPE X BUKAK KOMEN NI HA...PLEZZZ LA KOL ME DANNY UDAH 2 KALI ANTA KOMEN NI...KOL DANY AT AT 0179122032

Tanpa Nama berkata...

kau ni gay ke anon..cam pelik je..huahauiahauahauahaua

Tanpa Nama berkata...

x kisah la koorg nak kata aku gay pon...aku tetap ninat kat dafi...yang menyebok pasal org 2 pehal...

Unknown berkata...

buat anonymous 2/3/5...bukan dafi tak nak kol atau sms awak tapi die ade tak baca komen awak tuuu...
baik awak g laman web fc die...kan senang...

Tanpa Nama berkata...

pergh..!!! klakar tul r mamat gay 2...!!!dafi pn minat..aku rse mamat gay ni pondan r..huahuahuahuahuahuahuahuahua...
si blue _ixora lak bile ms ko jd assistant or jurucakap dafi hah.??? dafi as mr.bean malaysia or itik...kuang kuang kuang.. knn nk jd romeo..lucu r......

Tanpa Nama berkata...

blue ixora..kau memang cool la...hahaha...

pasal dafi tak boleh la dinafikan kecute tannya..tapi aku rasa dia kena asah lagi bakat dia tu supaya setanding dengan penyanyi lain..anyway lagu bila terasa rindu tu ok...cuma tak mencabar vokalnya sangat..apapon...hidup cendol seksyen 3 shah alam

Tanpa Nama berkata...

Huargh huargh huargh!!!...... kah kah kah kah!! nk ktawe tgk komen korang nih! Sgala komen yg berunsur kutukan kat dafi jd bahan ketawa plak bg kmi! "aiman x kisah..." hihihihi... ngaku jela wei jealousssss!!! Tol x dafinites??

Tanpa Nama berkata...

abg dafi ni SO CUTE&NSEMMM..
lagu die pon bes bt0iiiiii
msti rmai p0mpn mnat kt abg dafi
yg cute niii

Tanpa Nama berkata...

KORANG KUTOK AKU EK!!!DAFI X KISAH LA ...ADA PEMINAT CAM 2...TANPE PEMINAT SIAPE LA KITE NIKAN...PAPEPON...BAIK PUNYAAAA!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

abg dafi n kn mmg cute,,x der saper yg blh gnti cute abg dafi n kn.....mesti byk awek,kan.....

Tanpa Nama berkata...

hai abg dafi..abg dafi kn chomey lh,apa lagi biler ader lesum pipit.hehehe/abg dafi blh x nyayikn lgu BILA TERASA RINDU.......klu dh nyanyi lesum pipit kuat2 tau.huhuhbuhu....okey ar abg dafi,buat yg terbaik yer....wawawalllla..................cemoga br;jaya,

Tanpa Nama berkata...

entahlahhh...aku ske lagu je tp muka xxxxx sbb cam pelik

Tanpa Nama berkata...

comel la dafi....kiut sngt cm nk cubit je pipi dafi.....hehe

Tanpa Nama berkata...

ai dafi...ni ayong.....minat sngt kt dafi

Tanpa Nama berkata...

dafi cam sial..muke cam hampeh

Tanpa Nama berkata...

cute :)

Tanpa Nama berkata...

dafi...

punya main comel... i love u cook!!! pls dafi come and fuck my ass!!! i need u now dafi!!! argh!!!!!! i'm gay!!!

Tanpa Nama berkata...

alah cute ye macam anak patung lah saya suka kat awk sebab awk nie cute tapi sebagai kawan aje oke sayang awn dafi I LOVE U ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;////???????????????????????????? CAYANGBYE

Tanpa Nama berkata...

ALAH MAIN PUKI LAH DALI LAGI BEST TAK SABAR LAGI DAHB TERASA INI MAIN MAIN LAGI AH .........................................TERASAC PULA AH PUKI MAK AKU INI ADALAH COMEL NLSH CAYANG BILA TERASA RINDU MAK KAU JATUH OINTA LANCAU BUTUH FFFFFFFFFFF???????????UUUUUUUU????????????CCCCCCCCCCCCCCC????????????????KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK/////////////
YOU MAIN LAGI ENGAN AKU

adilla95 berkata...

aku minat sgt kat dafi...so i hop u b'jaya dlm bidang seni...AMIN

azim berkata...

ni bapok dow
tgk muka cam mintak konek jew

azim berkata...

dafi si bapok
asal muka ko cam budhha tgh semayang kat tokong ar?
muka cam mintak konek jew

Tanpa Nama berkata...

woiiii udoh2 la 2 duk hino abg aku..perkenalkan aku dani die dafi.....ko tgk la aku kan berduet dgn abg aku ni suatu hari nanti.......ko nak tau x sebb pe aku bela dafi?sebb muke aku sebiji same cam dafi............dafi + dani = fini.............bye......sekkum......baik punya........bereh punya........

Tanpa Nama berkata...

apapun..buat adik ku ehh silap abangku ehhh silap pakweku dafi...jaga diri baik baik and pedulikan apa org nak kata kat hang......i luv you dafi....nakk gigit gigit nkooo dafiii.

rara berkata...

u not my test..ensem ke?jambu?jambu kat blah umah aku lagi cute

Tanpa Nama berkata...

hai dafi.nama saya adzri.orang panggil saya angah.saya disini sihat2.dafi sihat ke.

Tanpa Nama berkata...

muke camni cute?.....hahahaha hidung lagi besar dari muka mcm paruh burung plak ku tgk.....

EirA berkata...

hye abg dafi!kitorg nie pmnt abg dafi tau.nsb baik abg tua 10 thn dr kitorg..hehehe,urm kitorg ske sgt dgr lgu abg dafi..da ur ccuuutteeeeeee sesangat!!!

tiena_TBA1 berkata...

hye abg dafi!sye slh sorg pmnt abg..abg nie ccuuttee sesangat urr..kekedang lgu abg kuar tiena ske dgr kuat2..smpai jiran sbela tgor..hehehehe,insyaallah,klu umur pnjg kte bleh jmpe..anyway abg dafi ttp idola ati tiena..

tiena_TBA1 berkata...

hye abg dafi!sye slh sorg pmnt abg..abg nie ccuuttee sesangat urr..kekedang lgu abg kuar tiena ske dgr kuat2..smpai jiran sbela tgor..hehehehe,insyaallah,klu umur pnjg kte bleh jmpe..anyway abg dafi ttp idola ati tiena..

tiena_TBA1 berkata...

hye abg dafi!sye slh sorg pmnt abg..abg nie ccuuttee sesangat urr..kekedang lgu abg kuar tiena ske dgr kuat2..smpai jiran sbela tgor..hehehehe,insyaallah,klu umur pnjg kte bleh jmpe..anyway abg dafi ttp idola ati tiena..

tiena_TBA1 berkata...

hye abg dafi!sye slh sorg pmnt abg..abg nie ccuuttee sesangat urr..kekedang lgu abg kuar tiena ske dgr kuat2..smpai jiran sbela tgor..hehehehe,insyaallah,klu umur pnjg kte bleh jmpe..anyway abg dafi ttp idola ati tiena..

tiena_TBA1 berkata...

hye abg dafi!sye slh sorg pmnt abg..abg nie ccuuttee sesangat urr..kekedang lgu abg kuar tiena ske dgr kuat2..smpai jiran sbela tgor..hehehehe,insyaallah,klu umur pnjg kte bleh jmpe..anyway abg dafi ttp idola ati tiena..

tiena_TBA1 berkata...

hye abg dafi!sye slh sorg pmnt abg..abg nie ccuuttee sesangat urr..kekedang lgu abg kuar tiena ske dgr kuat2..smpai jiran sbela tgor..hehehehe,insyaallah,klu umur pnjg kte bleh jmpe..anyway abg dafi ttp idola ati tiena..

Tanpa Nama berkata...

yg b'kenaan (11/05/07) jng ler berani ngat ltk no fon cam2....