Saturday, August 25, 2007

Nasha Aziz dan bendera sexy


Jumpa pic nasha aziz ni dekat The Star ..baju dibuat dari kain bendera malaysia. patut ke tak patut..hehe..pandai2 lah korang semua nilaikan.

klik untuk besarkan gambar


Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

Related Posts by Categories



12 comments :

Anonymous said...

Plz r Nasha aziz..!! ko ni mmg xsedar diri r..ko cm m`hina bendera malaysia n x respect lgsg..!! np isu ni x kepoh..die leh pakai bendera malaysia cm2..eee..btl2 malu..2 wartawan...where r u guys..???

Anonymous said...

betine yg dh jual pantat mn de perasaan malu nk tayang2 bdn cm2..perkara biase je 2... mn tau nk hargai bendera mlysia..wt r baju sopan sket..ni wt baju b`kemban lak..ko igt ko nk gi mandi sungai kt blkang umah ke..??
andartu x sedar diri..

babylon said...

huhu... no komen.. daa...

babylon said...

sukati die ar nak pkai camtu... yang korang cam sial nak kutuk2 apehal? kalo x suke, watpe search blog nasha.. piiirahh. podah!! nasha, pedulik je ape yang orang cakap. diorang tu jeles sbab diorang x glamor n x cntik cam nasha... nway, gud luck 4 u..

bell said...

nampak mcm sopan..tp hakikatnye...
masyaALLAH.....

Anonymous said...

x patut. bodoh gila.

Anonymous said...

kalau turun sikit menampak kismis tu baru klas....kan??/

Anonymous said...

bodo punya betina, ingat lawa ke wey, tak malu ka tayang body dah a pakai bju dr bendera malaysia, takda otak nak pikir ke bodoh? bengong babi bahlol haram jadah sial YOU SUCH A BITCHHHHH!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

betina sundal!!! pelacur kelas atasan!!!! sial!!!! lubang hidung besar!!!!

Anonymous said...

X baik la korang kutuk2 dia..nasihat dah laa..

Anonymous said...

apa kes ni kutuk2.krang dahcukup bagus ke?qhontikanlah........

Anonymous said...

oh siti aisyah binti aziz..
kemana kau nak heret bendera malaysia kita tu nasha?
kat dalam parit?
oh nasha...
kemana nak kau kibarkan bendera malaysia kita, nasha?
ke united states?
oh nasha...
kemana pegi kau punya identiti anak malaysia, nasha.....
ke longkang blakang rumah?
oh nasha..
kenapa dunia modeling mengubah kau jadi patung hiasan, nasha...?
oh nasha...
aku makan muffin coklat lagi sedap, dari tengok bendera malaysia kat body kau, nasha...

merdeka la sangat... nasha...

Blog Widget by LinkWithin