Header Ads

TERKINI

Ina Naim dan Suhaimi nikah 12 Ogos



KUALA LUMPUR 10 Julai – Penyanyi Ina Naim atau nama sebenarnya Nor Diana Naim mengesahkan akan menamatkan zaman bujangnya dengan bekas anggota kumpulan In-Team, Mohd. Suhaimi Saad pada 12 Ogos ini.

Menurut bekas tunang penyanyi lelaki popular, Mawi, majlis akad nikah bakal berlangsung di rumahnya di Felcra Sungai Ara, Kota Tinggi, Johor.

“Ina buat perkara yang wajib dahulu. Majlis kahwin pula akan diadakan pada akhir tahun ini. Insya-Allah selepas hari raya nanti.

“Ina juga mungkin tidak bersanding. Sekadar majlis sederhana untuk kaum keluarga,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

Ina, 23, dan Mohd. Suhaimi, 27, mengikat tali pertunangan pada 6 Jun lalu dengan hantaran sebanyak RM10,000.

Persandingan

Menurut Ina, dia tidak melangsungkan majlis nikah dan persandingan pada hari yang sama kerana mahu menjaga perasaan banyak pihak.

“Malah Ina perlu membuat persediaan rapi terlebih dahulu,” ujarnya.

Penyanyi yang popular dengan lagu Duhai Hati dan Rebah itu turut ditanya perasaannya yang akan bergelar isteri dalam tempoh sebulan lagi.

“Salah satunya perasaan Ina sekarang ialah takut. Tanggungjawab semakin banyak apabila sudah bergelar isteri.

“Ina juga perlu menjaga tatasusila sebagai isteri dan nama baik suami,” katanya.

Namun Ina berkata, dia dan Mohd. Suhaimi belum lagi menghadiri kursus kahwin memandangkan mereka sibuk dengan karier masing-masing.

sumber:Utusan Malaysia

Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

2 ulasan

Tanpa Nama berkata...

ina.. what did she have huh! eeeuuuu... i hate her... gadis kampong yang tersangatlah murah...
ops.. beli kek kat kedai murahan ekk.. i saw u there... mawi also the same thing like eeeuuu....

Tanpa Nama berkata...

4 u hate ienamawi.."orang yang berakal ialah orang yang sentiasa melakukan untuk akhirat dan keyakinan bahawa itu lebih baik dan kekal selamanya.:)renungkanlah..