Header Ads

TERKINI

Shawal tersingkir dari AF5



AF5: Mila, Aswad, Candy, Ebi dan Heliza ke konsert akhir
www.mstar.com.my

PETALING JAYA: Pelajar-pelajar dari Pulau Pinang - Mila dan Aswad serta Ebi dan Candy dari Sabah mendominasi kutipan sms untuk ke konsert akhir Akademi Fantasia Sabtu depan dengan diiringi oleh gadis Terengganu, Heliza.

Pelajar dari Kuala Lumpur Shawal menjadi pelajar terakhir yang meninggalkan Akademi Fantasia musim ke lima ini.

Di awal persembahan, kesemua pelajar kecuali Aswad telah menyanyikan lagu Let's Dance Together yang dipopularkan oleh Melly Goeslow (feat BBB).

Hos Aznil Nawawi kemudiannya memberitahu para penonton bahawa Aswad tidak dapat membuat persembahan yang memerlukan dia menari kerana masalah kekejangan otot.

Lagu Menari Dengan Ku yang dinyanyikan secara duet oleh Shawal & Candy menggamatkan Dewan MBPJ sebelum Aswad memulakan persembahan individu dengan menyanyikan lagu Mawi, Mungkin Langitmu Lebih Biru.

Heliza menyanyikan lagu Ya Atau Tidak, Ebi (Bukan Diriku), Candy (Cahaya Cinta), Mila (Pudar) dan Shawal (Copacobana)
,
Lagu duet Joget Cinta Sakti dinyanyikan oleh Heliza & Aswad manakala Ebi & Mila menggamatkan lagi dewan dengan paduan suara yang mantap lagu My Heart - Irwansyah & Acha.

Lagu bonus yang dinyanyikan pada malam ini adalah Lagu Gembira yang pernah dinyanyikan oleh Jamal Abdillah dan Ning Baizura.

Pengkritik malam ini adalah Fauziah Latif, Loloq, Fauziah Ahmad Daud dan Datuk Siti Nurhaliza.




Jika anda ingin mendapatkan gambar - gambar terbaru artis Malaysia, indonesia, berita artis dan gossip artis terkini, daftarkan diri anda secara percuma. klik subscribe

2 ulasan

Tanpa Nama berkata...

sy ske sgt kt shawal....macho gler...emmmm rse nk picit2 jek pipi die...tp nsib prasaan msih t'kawal....

Tanpa Nama berkata...

u make me remember my last story with my x bf..putus sbb die bdak sabah.famly tak kasi koz takut i bwk die tinggal smenanjung trus.tak de jdh n never mind..i suke tgk u belakun n kat Af5.gud luck n hope u sntiasa ingat siapa u sblm ni.jgn cepat berubah hati n gud luck...