Header Ads

TERKINI

Pengiklanan

Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

gambarartis.blogspot kini membuka peluang kepada sesiapa yang berminat untuk meletakkan iklan di blog ini. Banner iklan tersebut akan diletakkan di bahagian muka utama blog. Anda boleh menyediakan design banner sendiri dan jika anda kurang mahir, saya akan merekanya secara percuma ( design yang ringkas ).

Kenapa mesti gambarartis?

gambarartis.blogspot.com mempunyai PR2. Anda akan mendapat backlink dan ini secara automatik boleh menaikkan rank PR anda.
Kebanyakkan pengunjung gambarartis adalah berumur antara 14-30 tahun, dimana golongan ini mempunyai keinginan untuk mengetahui mengenai sesuatu perkara yang amat tinggi, disamping mempunyai kuasa membeli yang tinggi.

Ranking Alexa gambarartis.blogspot.com pada 20 Januari 2007 ialah 593,486 dan insya allah akan meningkat sedikit demi sedikit.( update sehingga Jun 2009 - 289,085)
untuk ranking alexa yang terkini..sila klik link ini
Alexa terkini

Kadar Bayaran

Banner 170×60 ( A ): RM25 Sebulan



Banner 170×132 ( B ): RM40 Sebulan





Cara memesan iklan/banner
- E-mel saya di shuhazmir@gmail.com dan nyatakan iklan yang anda pilih sama ada A atau B
- Buat bayaran ikut pakej ke akaun Maybank saya 164128541974 atas nama SHUHAZMIR SELAMAT
- Balas e-mel saya dengan maklumat berikut:

-URL Website :
-Design Banner (Jika Ada):
Jika tiada, saya akan bantu buatkan banner ringkas secara percuma dan sila nyatakan tentang maklumat yang anda inginkan di banner tersebut.
-Tarikh Mula Iklan : Jika tidak dinyatakan, saya akan mengiklankannya secepat mungkin mengikut kekosongan.

-Bukti Pembayaran : Copy Paste Makumat Transaksi Maybank2u atau printscreen dari komputer anda

Kelulusan iklan anda bergantung kepada budibicara webmaster. Iklan yang mengandungi unsur seks keterlaluan, arak, judi adalah diharamkan.

update 1 june 2009

Tiada ulasan