Header Ads

TERKINI

Galeri Ako Mustapha












11 ulasan

Tanpa Nama berkata...

saye suke dengan peribadi anda sekarang...kekalkan!..
Jangan lupe daratan....

Tanpa Nama berkata...

suka ngn lakonan n peribadi yang bersahaja,leh tak bg ako punya email?lau nk bagi la,kita x leh nk paksa2.SUKARELA TAU BKN PAKSARELA

Tanpa Nama berkata...

AKO I LIKE UR STYLE TP SKANG CAM DH BERISI JE..!!! I TP U NI MMG KAKI PMPUAN, RITE..??? DOESN`T MATTER LAR...U BKN BF I PN..
LGPN...IT`S NOT A BIG DEAL,RITE..???

Tanpa Nama berkata...

ako... ko mmg best... aku suka ko clash dgn jue. dulu masa ko couple dgn jue, aku x suke ko..tp ko dah clash dgn die,aku jd suke kt ko.. aku x suke jue tu..cam sundal je... awek ko skrg lagi better.. sapa name die? katrina? ke, katina? ntahla...aku pon confuse.

Tanpa Nama berkata...

pesal nie??mcm pelik je coments u all...come on la x payah nak condemnt sana sini coz korang pun bukannya perfect..pepun i mmg suka ako mustapha a.k.a muhaizad ahmad mustapha...
u r the best among the beshhh!!!
urs truly,
miss ainako a.k.a nurfaarain bt abd razak...luv ya...

hazzia berkata...

awak ada gaya tersendiri...

Tanpa Nama berkata...

Salam bro, u r professional bro.... work n social life can't mix. apapun yang u lakukan make sure ada ruang untukNYA. He always remember n watching u.....
-bro in Islam....

princess berkata...

so cute...i like him so much

Tanpa Nama berkata...

hi bro..mmg peminat ako dari mula kuar..tapi x fanatik ar suka tgk gaya , senyum, kelakaran, dan kenakalan..mmg sesuai dgn muka..hhuh

Tanpa Nama berkata...

bila ko nak pegi gim ni?? fat sangat skrang. aku suke tgk ko pkai spender masa crite drama ngan amy mastura kat jpun dlu...so hot

Tanpa Nama berkata...

slmt pgantin baru