Friday, November 10, 2006

Galeri Agnes Monica










klik untuk besarkan gambar

Related Posts by Categories



37 comments :

Anonymous said...

aku suke kalau agnes monica pancaran same irwansyah

Anonymous said...

setuju!!Lbih cun klau ngan Irwansyah..

Anonymous said...

AGNES KAMU CANTIK BANGET.AKU SUKA LAGU KAMU DAN LAKONAN KAMU SEBAGAI RIBY DALAM KU TELAH JATUH CINTA.

Anonymous said...

aku pun setuju kalau agnes pacaran dgn irwansyah.Drpd irwansyah pacaran dgn acha yg gedik tu lebih baik dgn agnes

Anonymous said...

cantiknya agnes monica...

Anonymous said...

Aku lagi paling suka kalau agnes berpacaran dgn gue.... I love U, Agnes...

Anonymous said...

irwansyah x pacaran sama agnes myb sbb agnes tu kristian...irwansyah kn islam...acha pn...mmg aku pn x setuju die ngn acha gedik tu...nth pape...dh la dorg dh pk psl nk kawen...acha tu ak skola lg...dorg tu tak pk mse dpn btol la...igt jd pelakon 2 dh t'jamin mse dpn r...org patut blaja r tgi2 dl,bley backup kalo dh x popular...laen la agnes tu...mmg family kaya nk mampos...so,kesimpulannye...xyh r nk serius2 mse muda2 skrg n pk psl kawen...blaja dl...br pk kawen...ye x???

iakn duyung said...

kau org suma tak padan nagn irwanshah aku ja yang padan..kau org tak payah nk perasan sangat aku lg cun ar,,,,,,,,

pencinta wanita said...

agnes.. cewek yang cukup cantik.
i luv agnes

Lembu Terbang said...

wakakkakak

Anonymous said...

lorrr...irwanshah 2 yg korang berebut2..udah2 ler 2

p3 said...

kalu dengan agnes pun tak cun,lagi cun kalu dengan dian sastro.

Anonymous said...

AKU SETUJU ,IRWANSYAH CUN DENGAN DIAN SASTRO.

zieya said...

angnes kakak kesayangan ku... saya minat sgt kat dia nie..mai pebret artis indon..saya setuju gak lau agnes berpacaran dgn irwansyah..secocok benar mereka..lau dgn acha,xpadan laa..acha tue cam budak2 pla..

zana said...

hi agnes monica u are cool!

acap said...

kamu belakon saja di malaysia..
berlakon untuk penonton..
rupa tiada wajah,

Anonymous said...

hai agnes...boleh ngak gue mintak loe punya freindster n yahoo massenger loe????plezzzz!!

Anonymous said...

i love you agnes monica..........
muahhhh........

Anonymous said...

yeeee payah lu semua
agnes ma irwasyah ?????
ga bgt de . . . . irwansyah tu ga bgt d mending nicholas saputra cool bgt, pokoknya keren bgt de.

Anonymous said...

agnes, irwansyah & nicholas syaputra itu pecundang busuk yang siklus masa hidupnya sangat singkat yang kemudian sirna membusuk menjadi tanah.

Anonymous said...

prasannya ko iakn duyung...!!!owg klo cun,xpiji diqi sndiqi r!nyampah banget sih!btw,agnes is great!!!loe keren bgt sih!mwah

azleah said...

Agnes sangat cantik dan comel. Bakal Peguam di Indonesia dia ni.

Anonymous said...

udah2.......la 2 yak......guwe udah ada pancaran.........name nya nik aqmal danial......cowok guwe kaya bangat.......setakat irwan syah guwe enggak heran ar.........ni nom i.......0176692117>>>>>>>>guwe..........call me

Anonymous said...

hye

dorjatun said...

okelah, jika kalian ingin melihat lebih banyak lagi koleksi gambar agnes monica atau artis indonesia lain silakan buka www.indo-celeb-hotpixt.blogspot.com

Anonymous said...

chantek banget sih!jd pacar gua mau nggak?ku lancap dubur kau agnes!!!

Anonymous said...

u cantik...

Anonymous said...

cantik tapi gigi kuning...

Anonymous said...

ya...kuningnya gigi dia...

maEL isshigo said...

Aqu suka sama suara Agnes...
Dan lakonannya juga bagus...
Senyuman dia manis...
Dia pandai menghiburkan ramai orang...
Aqu suka banget sama dia...

Anonymous said...

cantik la agnes ni.....

Anonymous said...

e cantik cun gile...........

Anonymous said...

burit mesti kaler merah jambu ni..hik3

Anonymous said...

cantik n superb.. juz one.. dy kembar aku.. kehkehkeh...maksudnye,aku cantik cam agnes lar.. find me..yuhuuu!!!

justpartis said...

hye admin sy dtg nak exchanged link dgn anda sy.sila hubungi sy jika berminat

princess fea said...

suke dey sama lakonan kamu dalam sinetron jelita..rambutnya y krntg pnjg ddpn mnmbhkan cun kamu..agnes monica,do the best ya,x mnat nk msk agama islam ke?islam the most best religion 4 everyone..sirius i said..

ain-bayuemas said...

mmg cute,excellent..lgu hebat2 sume..sng citer dye nie mmg bgozz urr

Blog Widget by LinkWithin